וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן נגד רבקה מיכאלי: "במפקדות חמאס ממתינים לך"

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 13:51

לאחר שהראיון אותו העניקה השחקנית הותיקה רבקה מיכאלי, בו הגנה על ארגון "בצלם" ועל הפלסטינים בגדה, חולל סערה, כעת גם כוכבת הרשת ואשת העסקים יוצאת נגדה: "בטוחה שהיא תשמח להתחלף עם אחד החטופים שלנו בעזה"

רבקה מיכאלי וניקול ראידמן. 103fm/ צילום מסך, עיבוד תמונה
רבקה מיכאלי וניקול ראידמן/עיבוד תמונה, 103fm/ צילום מסך

השחקנית הוותיקה רבקה מיכאלי העניקה אתמול (א') ראיון לתכנית "הפסקת צהריים" של גלי צה"ל, ובמהלך הראיון התייחסה לכך שהקולגה שלה גילה אלמגור בחרה להתנער מארגון השמאל "בצלם" והצליחה לעורר סערה גדולה ברשת.

מיכאלי התייחסה כאמור להתנערות של אלמגור והוסיפה על כך: "השיקולים שלה (של גילה אלמגור) איתה אבל אני נשארת עם "בצלם". אותי עכשיו מדאיג מאוד ההתעמרות הבלתי פוסקת בפלסטינאים ביהודה ושומרון. בדרום הר חברון את לא יכולה לתאר לך איך מתעללים שם בתושבים, "הצדיקים הקדושים" הכהניסטים למיניהם. איך מצמיאים את הגדה. זה לא יכול להיות. ואיך אנחנו מקימים עלינו לא רק עוד חזית, אנחנו מעמיקים את השנאה העמוקה הלא נורמלית אלינו. איך אפשר לא לחשוב על זה? אלה עניי עירנו".

דבריה של השחקנית עוררו זעם גדול ברשתות החברתיות, וגררו תגובות רבות שיצאו כנגד מיכאלי ודבריה ועל הדאגה שלה לפלסטינים, בזמן שבישראל בוצע טבח נורא ועדיין ישנם 240 אנשים, ביניהם זקנים וילדים, בשבי החמאס בעזה.

ניקול ראידמן נגד רבקה מיכאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן נגד רבקה מיכאלי/צילום מסך, אינסטגרם

בין שלל התגובות הזועמות ברשתות הייתה גם תגובתה של אשת העסקים ואושיית הרשת ניקול ראידמן, שלא הייתה מוכנה שהראיון יעבור על סדר היום ותקפה את מיכאלי בחריפות. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "גברת רבקה מיכאלי, אני לא מאמינה למה שאני קוראת. ראיתי את הראיון שלך גם בטלוויזיה כשאברי גלעד בלע אוויר כשהתחלת לדבר דברי הסתה ומהר השתיקו אותך והעבירו נושא. אז חשבתי שזו דמנציה מתפתחת אבל את ממשיכה ואני לא יכולה להבין את את מסוגלת לחשוב ככה".

ראידמן המשיכה ותקפה: "במקום לדבר שטויות של האידיאולוגיה השמאלנית של 'יפי נפש' משנות ה-70, כדאי שתביני שהמציאות השתנתה. מקלחת קרה וביקור בעוטף עזה יכולים לעזור לך מאוד בטיופול להחלמה מעיוורון סביבתי".

ראידמן, רבקה מיכאלי הצליחה לעצבן אותך?
"אני בטוחה שהיא תשמח להתחלף עם אחד החטופים שלנו בעזה, לאדם "יפה נפש" כמוה זה יותר נחוץ יהיה להיות שם כי היא מאוד דואגת לעם הפלסטיני, הוא זקוק לה ! קדימה גברת , במפקדות חמאס ממתינים לך להצגת " אני סבתא שלך ". בטוחה שיהיה Sold Out. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully