וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע של אור מתוך החשיכה": השם שבחרו רן דנקר ואיתי וייזר לבתם

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 19:57

בתוך הימים הקשים שכולנו עוברים כל שמחה קטנה ורגע מרגש הופכים ללפיד בחשיכה. בין הרגעים המשמחים האלו נמצאת גם הולדת בתם של הזמר רן דנקר ובן זוגו איתי וייזר, שנולדה השבוע לזוג אחרי הליך פונדקאות שעברו בארץ. היום (א'), ארבעה ימים אחרי הלידה, הם חושפים לראשונה

ביום רביעי האחרון שמחנו בבשורה המרגשת על לידת בתו של הזמר רן דנקר ובן זוגו איתי ויזר, שנולדה בהליך פונדקאות. כבר אז וואלה! סלבס כינתה את המאורע המרגש כ"נקודת אור", ומתברר שמבלי לדעת הכוונה הייתה לתרתי משמע. אחרי התאקלמות קצרצרה לשגרת החיים החדשה של הזוג יחד עם התוספת החדשה למשפחה, דנקר חשף היום את שמה: אור.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב הזמר: "רגע של אור מתוך החשיכה. לא האמנו שלידת ביתנו - אור, תגיע ברגע הכי חשוך, בצל המלחמה, בתוך הקרבות, הדם, הפחד והכאב. ממש כמו לידה, דרך הכאב אל תוך החיים.אני מאחל לכולנו שאור גדול יבוא עלינו ושיהיו לנו רק בשורות טובות, אהבה, החלמה ומרפא עמוק.

אני רוצה להודות לצוות המדהים של בית חולים מאיר כפר סבא, על העטיפה החום והמקצועיות.
למיילדות לאחיות והרופאות. למחלקת יולדות, לצוות חדר לידה ומחלקת נשים ועובר. ובהמשך אכתוב על תהליך הפונדקאות שעשינו ב??, על התהליך המדהים והלא-יאמן שעברנו עם המשפחה הכי מדהימה בעולם. שנהיה חזקים ונעבור את זה יחד. אוהב, רן", חתם האב הטרי.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

לפני שלושה חודשים גילינו לראשונה על כך שהשניים בתהליך פונדקאות. את ההליך הם עברו בארץ אך דאגו לשמור עליו בפרטיות.בחודש ספטמבר האחרון השניים נישאו באופן רשמי בניו יורק, אחרי שבחודש דצמבר 2020 ערכו חתונה אינטימית שנשמרה בסודיות בארץ.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully