וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שתקעתם: רן דנקר ואיתי וייזר התחתנו בניו יורק

18.9.2023 / 8:03

השחקן והמוזיקאי הרותח רן דנקר ובן הזוג איתי וייזר ניצלו את השנה החדשה כדי להינשא בניו יורק: "הלוואי וישראל הייתה מאפשרת לנו להתחתן, ושלא היינו נאלצים לנסוע לחו"ל בשביל זה. הלוואי והיית מדינה שמכבדת את כל אזרחיה על פי צו ליבם ואהבתם". וואלה! סלבס נרגשת

בזמן שאתם אכלתם ללא הכרה והתעלמם מדודות שתהו למה גם השנה אתם לבד בארוחת החג, היו מי שניצלו את תחילת השנה החדשה כדי לחגוג אהבה בצורה יפה ומרגשת. רן דנקר ובן הזוג שלו איתי וייזר התחתנו בניו יורק.

דנקר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונות מהיום המאושר וכתב: "עכשיו זה רשמי. האיש הכי שווה בתבל הוא בעלי ואני בעלו. שנה טובה וגאה ואמרו אמן". וייזר המתוק חלק גם הוא תמונות וסרטונים, אבל התייחס לעובדה שחברי הקהילה הגאה לא יכולים להתחתן בישראל.

"זהו, התחתנו רישמית. תכלס רצינו להתחתן כבר לפני כמה כמה שנים, אבל אז באה הקורונה ואי אפשר היה בכלל להפגש. כבר היו טבעות והכל היה מוכן, אבל נאלצנו לעצור את התכנונים וההתרגשויות.
ואז באחד הסגרים, סתם ערב סטנדרטי, תוך כדי ארוחת ערב עם הבנות רן פתאום אמר "נו יאללה בוא כבר נעשה את זה!". שניה אחרי, בתחתונים במטבח, אנחנו מוצאים את עצמינו "מציעים" אחד לשני נישואין מול העדות האהובות שלנו, שתי הבנות שלנו, מדברים מילות אהבה, שמים טבעות ומתנשקים, חיבוק של ארבעה, רוקדים ושרים. זה היה רגע בלתי נשכח, הכי פשוט, הכי אינטימי וקטן אבל גם הכי גדול, עמוק ומשמעותי בשבילנו".

"ובעניין ישראל כי הרי אי אפשר בלעדייך, הלוואי והיית יכולה לאפשר לנו להתחתן ושלא היינו נאלצים לנסוע לחו"ל בשביל זה. הלוואי והיית מדינה שמכבדת את כל אזרחיה על פי צו ליבם ואהבתם, ומפסיקה להיות כזאת שכופה חוקי דת ששיכים לעולם הישן. זה עושה עוול לכל מה שיפה בדת וחבל. פוליטיקה ודת אף פעם לא עבדו יפה יחד. הלוואי שתהיי למקום של חופש ותכבדי כל אדם על בחירות חייו ואמונתו, שתהיי מקום של אפשרות, סובלנות, פתיחות וקבלה".

בני הזוג מנהלים מערכת יחסים בשמונה השנים האחרונות. בחודש יולי נודע כי הם מצפים לילד משותף ראשון, אותו יביאו לעולם באמצעות אם פונדקאית.

וואלה! סלבס רוצה להביא ילד, אבל שיגיע בן 18 ועם חינוך שוויצרי.

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully