וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת אור: לרן דנקר ובן זוגו נולדה בת בהליך פונדקאות

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 18:30

אחרי שמונה שנות זוגיות וחתונה סודית, הזמר רן דנקר ובן זוגו איתי וייזר הביאו לעולם בת בכורה שנולדה הלילה, השניים נעזרו בתהליך פונדקאות שגם זכו ללוות מקרוב מאוד

בתוך כל הרגעים הקשים והכואבים של מדינת ישראל, הגיחה לה פתאום נקודה של אור, רגע של חיוך. אתמול (ד') בלילה הזמר רן דנקר ובן זוגו איתי וייזר הביאו לעולם בת בכורה ומתוקה, הראשונה לזמר ושלישית לוייזר. הליך הפונדקאות נעשה בארץ, מה שעזר להם לעבור את כל התהליך הכי מקרוב שאפשר.

על ההריון המרגש גילינו רק בחודש יולי האחרון, החלטה שהגיעה אחרי שמונה שנים של זוגיות. לפני כשלוש שנים השניים נישאו באירוע אינטימי ועם מספר מצומצם של אנשים. המוזיקאי והשחקן הרותח בן ה-39 יצא מהארון בשנת 2015 וחשף את הזוגיות.

רגע לפני שהבייבי החדשה הגיעה, בראש השנה, ניצלו השניים את ההזדמנות כדי להתחתן באופן רשמי, בזמנו סיפר דנקר: "זהו, התחתנו רישמית. תכלס רצינו להתחתן כבר לפני כמה כמה שנים, אבל אז באה הקורונה ואי אפשר היה בכלל להפגש. כבר היו טבעות והכל היה מוכן, אבל נאלצנו לעצור את התכנונים וההתרגשויות. ואז באחד הסגרים, סתם ערב סטנדרטי, תוך כדי ארוחת ערב עם הבנות רן פתאום אמר "נו יאללה בוא כבר נעשה את זה!".

שניה אחרי, בתחתונים במטבח, אנחנו מוצאים את עצמינו "מציעים" אחד לשני נישואין מול העדות האהובות שלנו, שתי הבנות שלנו, מדברים מילות אהבה, שמים טבעות ומתנשקים, חיבוק של ארבעה, רוקדים ושרים. זה היה רגע בלתי נשכח, הכי פשוט, הכי אינטימי וקטן אבל גם הכי גדול, עמוק ומשמעותי בשבילנו".

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully