וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתגעגעים: לאן נעלמה בלה חדיד?

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 18:56

הדוגמנית בלה חדיד, כמו רוב משפחת חדיד נקטה לא פעם עמדה בסכסוך הישראלי - פלסטיני, היא פרסמה תכנים שתומכים במדינה פלסטינית עצמאית ולא פעם טענה לפשעי מלחמה שמבוצעים על ידי ישראל, אך מאז תחילת המלחמה היא נעלמה, אז איפה את בלה חדיד?

כולנו התרגלנו לכך שהדוגמנית בלה חדיד מרבה לפרסם תכנים פרו- פלסטינים לחשבנות שלה ברשתות החברתיות ואף השתתפה במספר מחאות הקשורות לנושא. אך מאז תחילת המלחמה ב- 7 באוקטובר, חדיד לא העלתה דבר לחשבון האינסטגרם שלה, מה שגורם לרבים לתהות לאן היא נעלמה ולמה היא שותקת, בניגוד לבני המשפחה שלה שמאז תחילת המלחמה מעלים תכנים בנושא וכנגד ישראל.

אך האם העלמות של הדוגמנית קשורה למערכת היחסים החדשה בה היא נמצאת? אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים בימים האחרונים כי היא בדיוק בתחילתה של מערכת יחסים חדשה.שמו של בן הזוג החדש של חדיד הוא אדאן בנוואלוס, קאובוי ומאלף סוסים במקצועו. צלמי הפפראצי של אתר הרכילות TMZ תפסו אותם מתמזמזים המהלך טיול ברחובות פורט פורת' שבטקסס.

אחותה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד הספיקה כבר להתייחס למלחמה: "יש לי תקוות וחלומות לפלסטינים, הם לא כוללים פגיעה ביהודים", במקביל לשתיקה של בלה שאר שבט חדיד התלוננו שקיבלו איומים על חייהם בעקבות פרסום המספרים שלהם בסטורי של הזמר בן אל תבורי, סטורי שנמחק אחרי זמן קצר באוויר.

הסיבה להעלמות של הדוגמנית מהרשתות החברתיות לא ידועה, אך אין ספק שבנוסף למערכת היחסים היא עוברת בחודשים האחרונים תקופה מורכבת במיוחד. רק לפני חודשיים חזרה בלה לעבוד אחרי שהשתחררה מאשפוז בעקבות מחלת הליים ממנה היא סובלת, מחלה שנגרמת מבקטריה שמועברת בנשיכה של קרציה. את החזרה לשגרה בישרה בחשבון הטיקטוק שלה עם סרטון שצילמה על סט הצילומים וכתבה: "יום ראשון לחזרה לסט אחרי חמישה חודשים!".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully