וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בטוחה שניצלת!": ההתכתבות האחרונה של מעיין אדם ואחותה

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 14:52

המגישה ומשפיענית הרשת מעיין אדם שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את השיחה האחרונה, העצובה והכואבת עם אחותה מפל, שנרצחה במסיבת הטבח "נובה" שהתקיימה ברעים, ומה ששלחה המגישה לאחות המנוחה לפני שקיבלה את הבשורה הנוראית

הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם ואחותה מפל אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם ואחותה מפל אדם/צילום מסך, אינסטגרם

השבעה של מפל אדם אחותה של הכוכבת מעיין אדם הסתיימה, אך הכאב לא יסתיים לעולם. כזכור מפל נרצחה בטבח שהתרחש במסיבה שהתקיימה ברעים ב- 7 בספטמבר. אדם שיתפה את עוקביה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה על אחותה שנרצחה: "אשמח לספר לכן עליה, כתבו לי מה הייתן רוצות לדעת".

בין המון השאלות ששלחו העוקבים הייתה אחת ששאלה: "אם יכולת להגיד לה דבר אחרון, מה היית רוצה להגיד?", מה שגרם לאדם לשתף את ההתכתבות האחרונה של השתיים, בשעות האימה שעברו על מפל. "שיבואו כוחות בבקשה!!!!" כתבה למעיין, שהגיבה לה: "הם בדרך אלייך. פלי, 2 חטיבות בדרך אליך. תחזיקי מעמד! דיברתי עם הצבא", כתבה לאחותה אך מעולם לא זכתה לקבל ממנה מענה.

כשעברה קצת יותר מרבע שעה משליחת ההודעה ומפל לא הגיבה, כתבה לה מעיין את מה שהיא רצתה להאמין שיהיה הסוף, אך אותן התקוות לצערינו התנפצו: "מחכה לשמוע ממך אהובה שלי!! אני בטוחה שניצלת! כי את חכמה ושורדת! מתה כבר לתת לך חיבוק".

בפוסט ההספד לכבודה של מפל כתבה מעיין על אחותה: "מינימי, מגיל קטן זיהינו שהלב שלך - לב של מלאך. רחום וחנון ואמפטי כל כך. כאב של אדם זר גרם לך לבכות כאילו זה האסון הפרטי שלך, ואפילו בקולנוע בכית ברמה שהתלבטתנו אם ללכת איתך. כבר כמה ימים אני צורחת לאלוהים, סנטימר ימינה והיינו עכשיו לידך בבית החולים.

התפללנו, קיווינו לנס, אבל היה לך לב כל כך גדול שהכדור פשוט לא יכל לפספס. נוחי, ילדה מלאך ודעי שהדמיון ביננו נמשך. כי גם לי יש לי חור בלב בצורה שלך. אוהבת אותך ואמשיך לדאוג לך לעד אחותך הגדולה", חתמה.

הרצח של מפל סוקר בהרחבה לא רק בתקשורת הישראלית, אלא גם הצליחה לזעזע את התקשורת הזרה. הרצח שלה סוקר ב- -Times of India, בכלי תקשורת אחרים בהודו ובאוסטרליה: "מעיין שיתפה את ימי השמחה האחרונים של מפל. "היא והחבר רועי עברו לגור ביחד רק בשבוע שעבר. היא הייתה הבן אדם הכי מאושר בעולם", נכתב ב- news.com.au.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully