וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפל אדם הובאה למנוחות: "כבר כמה ימים אני צורחת לאלוהים"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 17:55

מפל אדם ז"ל, שנרצחה במסיבת הטבע סמוך לקיבוץ רעים, הובאה למנוחת עולמים בבית העלמין האזרחי קרית שאול. מעיין ספדה לה: "ננקום את לכתך, את הכאב של אבא ואמא"

לוויה מפל אדם. ראובן קסטרו
מעיין ויונה נפרדות ממפל ז"ל/ראובן קסטרו

מפל אדם ז"ל, אחותה הצעירה של המגישה והמשפיענית מעיין אדם, הובאה למנוחות היום (ד') בבית העלמין האזרחי קרית שאול בתל אביב. מפל נרצחה במסיבת הטבע שהתקיימה בסמוך לקיבוץ רעים בסוף השבוע האחרון, אז פעילי חמאס פתחו במתקפת פתע על ישראל וטבחו במבלים במקום.

אדם ספדה לאחותה הצעירה: "כשנולדת נדלק האור בבית ואנחנו בחושך גדול. את האהבה הראשונה שלי, רציתי להיות איתך כל הזמן. כשרצת אלי עם החיוך המשגע הזה הייתי המאושרת באדם. חיילים שלך, מפקדים שלך, אנשים שהעריצו את האדמה שדרכת עליה אמרו לי "את אחות של מפל". הדמיון בינינו היה ועודנו המחמאה הכי טובה שקיבלתי אי פעם.

כבר כמה ימים אני צורחת לאלוהים. התפללנו, קיווינו לנס, היה לך לב כל כך גדול שהכדור לא יכל לפספס. ננקום את לכתך, את הכאב של אבא ואמא. כשתיגמר המלחמה נמשיך את המסיבה וניתן לך סוף צודק. נוחי ודעי שהדמיון בינינו נמשך כי גם לי יש חור בלב, בצורה שלך".

מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

אדם חשפה בחשבון האינסטגרם שלה זמן קצר לפני הלוויה שטבעת שמפל ענדה נעלמה: "ציפיתי לקבל את התכשיטים של מפל. לפני הרבה שנים נתתי לה את טבעת האחים, טבעת זהב דקה עם שלושה יהלומים: שניים קטנים בצדדים לי ולאחי ואחד גדול יותר באמצע, כי היא הייתה היהלום שלנו. המחבלים בזזו אותה, מצאו אותה בלי תכשיטים בכלל. יכול להיות שכשהם חוסלו, מצאו עליהם את הטבעת הזו. אולי מישהו שמר אותה. אני חולמת להמשיך לענוד את טבעת האחים בשמה". בהספדה, התייחסה מעיין לטבעת האבודה והבטיחה: "אני אכין לך אחת חדשה והיא לא תרד ממני. יקברו אותי יחד איתה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אסף זמיר מאיה ורטהיימר  הלוויה מפל אדם. ראובן קסטרו
אסף זמיר ומאיה ורטהיימר/ראובן קסטרו
חיים כהן הלוויה מפל אדם. ראובן קסטרו
שף חיים כהן/ראובן קסטרו

יונה, אמה של אדם ספדה לה: "קרן שמש של מאמא. ארבעה ימים הסתובבתי עם מזוזה ביד, התחננתי שלא תלכי לי קרן שמש. אבל הלכת. הנה את הולכת ומשאירה עולם פחות מואר ולי הוא עכשיו כמעט חשוך ועוד לא נגמר לנו היום והזמן, החיים וכל התוכניות.

לא הבנת לאן נעלם הצבא שהאמנת בו, סמכת עליו, סגרת בו שבתות וחגים והוא לא הגיע להושיע. המילים הראשונות שלך מהתופת תהיו "אל תספרו לאמא". כהרגלך דאגת ל ואני לא הצלחתי לדאוג לך חזרה. הלוואי ויכולתי לשכב איתך בחול, לחבק אותך ולהבטיח לך שהכל יהיה בסדר. בדיעבד אני שמחה ומעודדת היום לדעת שהיית עטופה ומחובקת באהבת חייך רועי. רוצה עוד קצת לחבק אותך כפיות בבוקר, לכבות לך בנוהל את האור כשאת נכנסת לישון". עוד אמרה האם האבלה: "מבטיחה להיות בסדר וללמד את עצמי ללכת מחדש בעולם שאת אינך בו. לנצח תחיי בכל תא ותא בגופי. תהיי איתנו בארוחות שישי, טיולים ובכל הצחוקים בקבוצת הווצאפ המשפחתית. תודה שנולדת לי, תודה על 26 שנים. זכות גדולה הייתה לי להיות אמא שלך".

שלשום (ב') חשפה מעיין שאחותה הייתה בין הקורבנות הרבים במסיבה: "בצהרי יום שבת, מול הנוף הפסטורלי הזה, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה. היא ורועי, בן הזוג שלה, עברו לגור יחד השבוע והיא הייתה המאושרת באדם. הוא שכב לצידה, חטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו. כמו כל משפחת השכול טרם נמסרה לנו הודעה רשמית, אנחנו תלויים בין חיים ומוות, בין תקווה וסוף העולם. שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים. מיחלו לי שלא הצלחתי לאסוף את עצמי כדי לדבר או לפעול עד עכשיו, אנחנו חייבים לעצור את הדימום ולנצח. אחר כך נלקק את הפצעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully