וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב כנר גויס למילואים: "ייקח כמה זמן שיקח, אנחנו כאן חזקים"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 13:33

בדומה לרבים בשבוע האחרון, גם הזמר רביב כנר, ששירת ביחידה קרבית, גויס לשירות מילואים בעקבות המלחמה אל מול החמאס וחיזק מהשטח: "אני כאן כדי להגיד ייקח כמה זמן שייקח, אנחנו כאן, חזקים בלתי ניתנים לעצירה"

בשבוע האחרון מאז שהחלה המלחמה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית בה פתח ארגון החמאס, צה"ל ערך ככל הנראה את גיוס המילואים הגדול ביותר שנעשה עד כה, ורבים התייצבו ביחידות השונות ברחבי הארץ. בין המגויסים הרבים היו גם סלבס מהביצה המקומית, שלא היססו כשנקראו אל הדגל.

הזמר רביב כנר, שאת שירותו הסדיר עשה כלוחם ביחידת "אגוז" וגויס גם הוא למילואים, העלה תמונה לעמוד האינסטגרם שלו עם מסר מחזק מהשטח: "השניות הופכות לדקות, הדקות הופכות לשעות, השעות הופכות לימים, הימים הופכים לשבועות. ואני כאן כדי להגיד: ייקח כמה זמן שייקח, אנחנו כאן, חזקים, בלתי ניתנים לעצירה".

אני הולך עם הצוות כאן. עם כל הציוד עלינו. ואז חבר אומר לי תרים את הראש רגע. תסתכל איזו מדינה יפה יש לנו. על כל זה אנחנו נלחמים. על כל הטוב הזה. ופתאום זה חילחל לי עמוק. פתאום הבנתי את המשמעות מחדש. כמה שאת יפה ארץ ישראל. וכמה שהאנשים כאן יפים. אני נפעם בכל פעם מחדש מהעוצמה הזאת. אז עוד קצת. עוד שניה. עוד דקה. עוד שעה. עוד יום. עוד שבוע. עד שנחזור לחיות בשקט במדינה שלנו. ועד אז. תרימו את הראש. תסתכלו סביב. ותגידו תודה על כל העם הזה. כי עם ישראל חי וחזק מתמיד".

עם הזמר עידן עמדי שנמצא במילואים העלה פוסט מחזק, בנוסף לסטורי ולסרטון שהעלה בשבוע שעבר, והמשיך ברוח המחזקת להרמת המורל הלאומי: "אל תשאלו אותנו אם קר לנו, אם ישנו בלילה ואם יש לנו מה לאכול. כל אלו לא רלוונטים כרגע, כל אלו שאלות של העולם של אתמול. אני יודע על מה אני נלחם, זה ברור לי היום יותר מתמיד. על הרגע היפה הזה בבוקר שיעלי שלי שותה שוקו ועוזרת לי לסחוט לימון. על החיים, על תחושת החיות".

"אם קולי נשמע למרחוק ומגיע לחדרים שם בקריה, תדעו שאנחנו לא נהיה מוכנים לעצור, אין מידתיות בקרב עם חיות אדם. למדנו בדרך הקשה ביותר, לא בפעם הראשונה, שגורלנו בידינו. לחבריי, אחיי ואחיותיי שנלחמים כרגע בכל חזית שהיא, אין אנשים טובים מכם. אין גאווה גדולה מכם. זכיתי לעמוד לצדכם".


בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully