וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא סצינה מפאודה, זה החיים האמיתיים": עידן עמדי מעדכן מהשטח

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 13:23

הזמר והשחקן שגוייס למילואים הצטלם לסרטון של חיל החינוך והנוער ושלח מסר מהשטח להעלאת המורל הלאומי: "אני רוצה להבטיח לכם שאנחנו לא נפסיק עד שננצח".

@idf_edu

לעידן עמדי יש משהו חשוב להגיד לכם!

♬ צליל מקורי - חיל החינוך והנוער

מאז החלה הלחימה הקשה לאחר שארגון החמאס פתח במתקפת הפתע הקשה ביום שבת האחרון, לוחמים וחיילים רבים הוקפצו וביניהם גם אלפי אנשים מילואים שהותירו את חיי היום יום מאחור והתייצבו לשירות למען ההגנה על הבית.

בין אנשי המילואים שגויסו היה גם השחקן והזמר עידן עמדי, ששירת כלוחם בחיל ההנדסה בשירותו הצבאי ונמצא ביחידה לוחמת במילואים. מאז שגוייס הוא דואג לעדכן בעמוד האינסטגרם שלו ולשלוח מסרים מחזקים ומעודדים וכעת פירסם ביחד עם חיל החינוך והנוער סרטון בעמוד האינסטגרם של החיל בו שלח מסר מהשטח.

"לכל עם ישראל וכל חיילי צהל בסדיר ובמילואים. כמו שאתם רואים אני בביגוד קצת אחר, זה לא סצינה מפאודה, זה החיים האמיתיים. התגייסנו ביום שבת כשהתחילו הארועים בדרום ורציתי להגיד לכם שלצד הדבר הנורא והחשוך הזה שבתוכו גם חברים ואנשים יקרים שלנו שאיבדנו, המורל שלנו גבוה. אנחנו מבינים היטב למה אנחנו כאן, אנחנו פה לשמור על הילדים שלנו, על המשפחות שלנו ועל הבית שלנו. ואני רוצה להבטיח לכם שאנחנו לא נפסיק עד שננצח. תודה לאזרחי ישראל ששולחים לנו חבילות כל הזמן, אנחנו מקבלים מיליוני דברים והמכתבים שאתם כותבים לנו ואת הציורים של הילדים. תודה רבה זה מחזק אותנו, מקווה שנחזור לזמנים שקטים בקרוב".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully