וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג נגד גל גדות: "שבי בשקט עדיף לכולנו, חיה בסרט"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 12:59

אשת התקשורת לא חסכה במילים חריפות כנגד השחקנית שמככבת בהוליווד, לאחר שגדות העלתה סטורי המגנה הרג אזרחים משני הצדדים, הישראלי והפלסטיני: "אני מחזיקה את עצמי כבר כמה פעמים לא לענות לך, אבל הפעם עברת את הגבול!".

בווידאו: תיעוד הכוחות הלוחמים בעוטף עזה/צילום: דובר עזה

הימים האחרונים מאז החלמה הלחימה הכואבת מתוחים וקשים עבור כולנו. בזמן שמשרד ההסברה הישראלי "עובד במחשכים", כך על פי השרה המובילה אותו, אל הואקום ההסברתי נרתמו אזרחים רבים וביניהם סלבס מקומיים ובינלאומיים הדואגים לשדר לעולם את הזוועות שחולל החמאס בדרום הארץ.

בין הישראלים המפורסמים שנרתמו למאמצי ההסברה הייתה גם השחקנית הישראלית המצליחה ביותר שלנו, גל גדות. השחקנית העלתה תחילה מספר תכנים לתמיכה בישראל כולל לינק לגיוס תרומות עבור תושבי הדרום. בימים האחרונים היא פירסמה עוד ועוד סטוריז שונים, וביניהם גם סטורי מקומם אחד בו נכתב: "רצח פלסטינים חפים מפשע הוא מזעזע. רצח ישראלים חפים מפשע הוא מזעזע. אם אתם לא מרגישים את אותו הדבר, אני חושבת שאתם צריכים לשאול את עצמכם למה זה".

הסטורי שהעלתה גדות עורר את זעמם של רבים, ולמרות שדאגה להוריד אותו מהאוויר, אשת התקשורת אופירה אסייג ממש לא נשארה רגועה ויצאה בחריפות כנגד השחקנית: "גל גדות כתבת ומחקת! טוב שכך. אני מחזיקה את עצמי כבר כמה פעמים לא לענות לך כי את דואגת לפרנסה ולקריירה שלך וזה בסדר! אבל הפעם, עברת את הגבול. בואי לשטח לראות תינוקות ערופי ראש, נערות נרצחות, חיילים מתים ומשפחות אבלות! מי שרצח אותנו זה עם אכזר ושונא ישראל. ואת? שבי בשקט עדיף לכולנו. את חיה באיזה סרט שאת הוליווד ומתי שבא לך את ישראלית. תעשי חישוב מסלול תודה", כתבה בסטורי שהעלתה.

אופירה אסייג נגד גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג נגד גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

אסיים המשיכה ותקפה את גדות בסדרת סטוריז נוספת, ופירסמה פוסטים אחרים שהעלו כוכבים בינלאומיים וביניהם המתאגרף פלויד מייות'ר שהחליט לשלוח לישראל את מטוסו הפרטי המלא בציוד תרומה לחיילי צה"ל וכתבה: " גל גדות תלמדי!".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully