וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי לא עומד בזה": הסלבס מגיבים למלחמה בדרום

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 20:54

כמו כולנו אזרחי מדינת ישראל, גם שחקנים, זמרים ומפורסמים לא נשארו אדישים למראות הנוראיים ולמחלמה שמתחוללת בדרום מאז שעות הבוקר, הגיבו למצב ונרתמו לפרסום שמות הנעדרים.

בווידאו: ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט מצהירים שישראל במלחמה, המפכ"ל מתייחס לאירועים/צילום: לע"מ, דו"צ ודוברות משטרת ישראל
ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם
טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

מתקפת הפתע בה פתח החמאס הבוקר הותירה בהלם את כולנו. הדיווחים והמראות הקשים הציפו את הרשתות החברתיות באופן שאי אפשר להשאר אליו אדישים. גם הסלבס, משפיעני הרשת, שחקנים וזמרים הגיבו למצב ברשתות החברתיות וניסו להרתם לסיוע.

כמעט כל משפיען או מפורסם ניסה לעזור בפרסום שמות הנעדרים מהמסיבה הגדולה שהתקיימה ברעים, בה בילו לא מעט צעירים. רבים העלו תמונות, שמות וכל פרט מידע שיכול לסייע לאיתורם. בנוסף, רבים הגיבו למצב והביעו את דעתם על המחדלים הקשים לצד גיבוי כוחות הביטחון ותושבי הדרום.

ממשלת ישראל, הצבעתי לכם זה הזמן שלכם לפעול" כתבה ניקול ראידמן והוסיפה:"סומכת עליך שהפעם תגמור אותם סופית". הזמר ליאור נרקיס כתב: "בלי פוליטיקה, בלי התייפיפות בלי אישורים, לשרוף אותם חיים עכשיו היום". דניאל גרינברג, שנמצאת בחו"ל ביחד עם בן זוגה הזמר אייל גולן כתבה: "פשוט לא מאמינה לצה שקמתי הבוקר. אני בחול עם אייל, הילדים בבית עם ההורים, בוכים ולא מבינים למה לא יכולים לצאת מהחדר. אין לי אוויר, אין טיסות לחזור" שיתפה.

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם
הראל סקעת. אינסטגרם, צילום מסך
הראל סקעת/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא חושבת שיש משהו לומר חוץ מזה שאני מתפללת שכל החיילים והחטופים יחזרו הביתה בשלום. רק שזה יגמר כמה שיותר מהר", כתבה מאיה ורטהיימר והוסיפה: "תשמרו על עצמכם. תקשיבו להוראות של פיקוד העורף. אני מפחדת, ממש מפחדת. אני מצטערת שאין לי שום דבר מעודד לומר או לכתוב".

"אני ללא מילים. אני בחו"ל והתעוררתי עם כולם לבוקר שחור משחור. הדבר שהכי הייתי רוצה עכשיו זה להיות בארץ. בבית. תשמרו על עצמכם בבקשה! תחבקו, תתחזקו ותחזקו את מי שמסביבכם. תחשבו טוב לפני שאתם נחשפים או חושפים דברים ברשת. אנחנו ננצח!!", כתב הזמר הראל סקעת.

קורין גדעון כתבה: "אלוהים איזה סיוט סיוט, אובדן שליטה. איך זה זה הגיוני!! אני לא נושמת.. אני בהלם שזאת המציאות כרגע. לא מדמיינת מה אנשים עוברים. מתפללת שזה יסתיים כבר. לא יודעת במה, אבל אם יש איך לעזור תכתבו לי בבקשה. תהיו חזקים תשמרו על עצמכם".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully