וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי כואב על הקורבנות": נועה קירל מתייחסת למלחמה

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 14:07

24 שעות אחרי תחילת הלחימה הקשה, הכוכבת הביעה את תמיכתה אל מול 1.8 מיליון עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה: "ליבי איתכם ואני מתפללת לחזרה מהירה של אחינו ואחיותינו הביתה. עם ישראל חי"

יממה חלפה מאז חמאס פתח במתקפת פתע על ישראל שכללה ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז הארץ וכן חדירה של מאות מחבלים פלסטינים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. מרגע פריצתה סלבס רבים מנסים לסייע באיתור הנעדרים במלחמה. גם בגזרה הבינלאומית מפורסמות כמו קריס ג'נר ואיימי שומר מביעות את תמיכתן הנחרצת בישראל. ולאחר שהסלבס המקומיים מיהרו להביע את תמיכתם במדינה, הכוכבת נועה קירל התייחסה לראשונה למצב אל מול 1.8 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.

"24 השעות האחרונות היו לי מאוד קשות לעיכול ואני עדיין מנסה למצוא את המילים הנכונות לבטא את הכאב העצום שאני והמדינה שלי חווים. אתמול, לפנות בוקר שוגרו לעברנו למעלה מ-3000 רקטות, יותר מ-300 מאחינו ואחיותינו נטבחו על ידי מחבלים שחדרו למדינה שלנו. מעל ל-1000 בני אדם נפצעו, והחיילים והאזרחים שלנו (כולל ילדים חפים מפשע וקשישים) נחטפו ונלקחו לעזה. הלב שלי כואב על הקורבנות והמשפחות שספגו את הטבח ההרסני הזה. ליבי איתכם ואני מתפללת לחזרה מהירה של אחינו ואחיותינו הביתה. עם ישראל חי". גם נטע אלחימיסטר הצטרפה למאבק וכתבה אל מול 1.7 מיליון עוקביה: "אם אתם שותקים כשטרוריסטים רוצחים אזרחים ישראלים, תשתקו כשישראל מגנה על עצמה", כתבה קירל בפוסט שהעלתה.

אמש (ש') הכוכבת הישראלית הבינלאומית גל גדות פרסמה אל מול 109 מיליוני עוקביה באינסטגרם: "לפחות 100 ישראלים נרצחו ועשרות נשים ילדים וזקנים מוחזקים כבני ערובה בעזה על ידי חמאס. החל משעות הבוקר המוקדמות נורו יותר מ-3,000 רקטות. חמאס מחזיק בני ערובה, שולט בבסיסים וביישובים בישראל. היו יותר מ-900 פצועים והלחימה הקשה עדיין נמשכת", כתבה השחקנית הישראלית ואז ציטטה את אחת מהשיחות וההודעות הרבות שתושבים נצורים העבירו בכל דרך אפשרית: "'אני שומעת את קולם והם דופקים בדלת. אני עם שני ילדיי הקטנים'", ולבסוף הוסיפה: "הלב שלי כואב. מתפללת עבור כל אלה שכואבים".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully