וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ריקוד הסכינים: שוטרים ביקרו בביתה של בריטני ספירס

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 10:28

הכוכבת המעורערת עוררה דאגה בקרב המעריצים ומתברר שגם בקרב הרשויות, אבל זה לא מנע ממנה לפרסם סרטון נוסף בו היא רוקדת עם סכינים. וואלה! סלבס אשפוזית

בריטני חבושה/אינסטגרם. צילום מסך

בימים האחרונים העולם שוב סוער סביב ההתנהגות של בריטני ספירס, שממשיכה להקפיץ למעריצים שלה את הלב על בסיס שבועי. בסוף השבוע האחרון אתרי רכילות מעבר לים דיווחו ששוטרים הגיעו לביתה של הזמרת בת ה-41, כדי לוודא שהיא בריאה ושלמה.

רשת FOX דיווחה שאחרי מספר שיחות מודאגות, שוטרים נשלחו לביתה של ספירס. הם שוחחו עם אנשי האבטחה שלה, שהסבירו שהיא במצב טוב. שעות ספורות לאחר מכן, עורך דין מטעמה של הזמרת התקשר לתחנת המשטרה והבטיח גם כן שהיא יציבה.

אבל מה אתם יודעים, נראה שיציבה זו מילה נזילה למדי, כיוון שאתמול (שישי) ספירס העלתה סרטון נוסף בו היא רוקדת עם סכינים. "אני יודעת שהבהלתי את כולם, אבל מדובר בסכינים מזוייפים. אין צורך לדאוג או לצלצל למשטרה, אני בסך הכל מנסה לחקות את אחת ההופעות האהובות עלי של שאקירה. אני רוצה להרים כוסית לחיינו, הנשים שלא מפחדות לקחת סיכונים!".

בחודש שעבר ספירס ובעלה סאם אסגרי הודיעו שהם מתגרשים אחרי 14 חודשים כזוג נשוי. אחרי שפע שמועות וספקולציות, ספירס התייחסה לפרידה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה "אני קצת המומה, אבל לא הצלחתי לשאת עוד את הכאב. העמדתי פני חזקה הרבה מאוד זמן והכל נראה מושלם באינסטגרם שלי, אבל זה רחוק מהמציאות". כן חיים, הכל מושלם באינסטגרם שלך. הכל.

וואלה! סלבס מתרחקת מסכו"ם. היא מעדיפה לאכול עם הידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully