וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 16: בתם של אסי ועדי בוזגלו עברה הקטנת חזה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 15:46

אייר בוזגלו, בתם הבכורה של אסי ועדי בוזגלו עברה ניתוח להקטנת חזה. חשבתם שמדובר בתהליך אינטימי? תשמחו לדעת שעדי חשבה אחרת מכם וחשפה הכל בסטורי: "יצא לה את החזה הכי מושלם שיש!". וואלה!סלבס TMI

אסי עד אייר בוזגלו. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בת 16/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
אסי עד אייר בוזגלו. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
היא בהכרה?/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אם אתם עוד לא עוקבים אחרי אסי ועדי בוזגלו ברשתות החברתיות, וואלה! סלבס מפצירה בכם לעשות את זה ממש עכשיו. אחרי הכל, מדובר במתנה שלא מפסיקה לתת ואחרי סקנדל עיכוב הטיסה והעלייה לרכבת הרים עם תינוקת בת 11 חודשים, מגיעה שערוריה חדשה.

בוזגלו האם שיתפה היום (ה') שאייר, הבת הבכורה של אסי ושלה, עברה ניתוח להקטנת חזה. עדי העלתה לסטורי שלה מספר תמונות מבית החולים, ביניהן של אייר מטושטשת אחרי ההליך. למרות שתמונה אחת שווה אלף מילים, היא בחרה לפרט בעל פה וסיפרה: "תודה לאל אייר אחרי הניתוח. תקשיבו, תקשיבו, תקשיבו אין דברים כאלה. יצא לה החזה הכי מושלם שיש. היינו בחששות, הקטנת חזה זה לא פשוט לילדה בת 16 והיה לה חזה ממש ממש גדול שהפריע לה לעשות פעולות קטנות. זה היה חלום חייה, היא עמדה מול המראה והתחילה לבכות מאושר".

אסי עד אייר בוזגלו. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
למה לא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בזמן שאייר התאוששה, בוזגלו מצאה זמן להרים גם לרופא שדאג להלבין את השיניים של בני המשפחה, כולל תיוגים והמלצות. הסטוריז לא חמקו מהגולשים, שמיהרו להגיב: "בתור אבא לילדים קטינים, אני שואל את עצמי - מה הילדה עכשיו תעבור מול כל חבריה או מכריה בשכבה, בבית ספר, בעיר ובכלל. האם הפרסום הזה היה שווה את המחיר של הפגיעה בפרטיות שלה? בצנעה שלה? אני לא בטוח", כתב איש מתוק שהיה מנומס מאוד לעומת האחרים.

"לא נורא שכל המדינה עכשיו תתעסק בחזה של הילדה שלנו, העיקר הרייטינג. משפחה על המזבח", כתבה גולשת זועמת ואחרת הוסיפה "מה לא עושים כדי לקבל הנחה".

וואלה! סלבס לא יודעת בוודאות אם מדובר בשת"פ או פרגון אמיתי מהלב, אבל היא מעדיפה לחשוב שמדובר באפשרות השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully