וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערוריה של משפחת בוזגלו: "עיכבו את כולם כדי שנעלה לטיסה"

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:51

בימים בהם נמל התעופה בן גוריון מתנהל כמו שדה קרב, יש מי שזוכים ליחס מועדף. בני משפחת בוזגלו נניח, שהתרברבו ברשתות החברתיות - וחטפו מהגולשים. מישראייר נמסר: "ישראייר לא מעכבת המראות עבור איחורים של נוסעים". וואלה! סלבס טרולי

עדי בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
כמובן. עדי בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם

מי שביקר בנמל התעופה בן גוריון בשבועות האחרונים, ודאי עבר חוויה לא פשוטה בדרך לחופשה: תורים שנמשכים שעות ארוכות, מזוודות שלא מגיעות ליעדן ומושלכות לאשפה, ביטולים ועיכובים של טיסות והרבה מאוד סטרס.

מי שקיבלו שדרוג על חשבון האזרח הפשוט הם בני משפחת בוזגלו. עדי בוזגלו שיתפה אתמול (ג') שהם הגיעו בשעה עשר וחצי לנמל התעופה וחשבו שהטיסה שלהם יוצאת באחת וחצי. תוך כדי, הם גילו שהטיסה הייתה אמורה לצאת בעשר בבוקר, כך שלמעשה הם הגיעו באיחור של חצי שעה.

מבאס? מאוד, אבל לא לבני המשפחה עצמם אלא לשאר הנוסעים, שנאלצו לחכות במטוס עד שהבוזגלוס יעלו. כן, מה ששמעתם.

עדי בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
עדי בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם
עדי בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
עדי בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם

בני המשפחה התאכזבו כמובן, ויצרו קשר עם נציגי חברת "ישראייר", כפי ששיתפה בוזגלו בסטורי. "פתחו במיוחד את הדלפק ועיכבו את כולם כדי שנוכל לעלות לטיסה", כתבה עדי. עם זאת, מקורבים סיפרו שהסטורי שלה לא היה מדויק - בלשון המעטה: "הטיסה התעכבה גם כך, והיו עוד נוסעים שאיחרו ולא רק משפחת בוזגלו. הם לא זכו ליחס מיוחד, הסטורי הזה גרם ליותר נזק מתועלת".

תגובת ישראייר: "היות והטיסה איחרה לצאת בשעתיים בגלל בעיות בנתב"ג, ניתנה לעדי בוזגלו האפשרות לעלות לטיסה המדוברת. ישראייר לא מעכבת המראות עבור איחורים של נוסעים ומקפידה על עמידה בלוחות זמנים בסגירת השערים לעליה למטוס".

גולשים רבים שנחשפו לסיפור זעמו על בני המשפחה, ולא הבינו למה בוזגלו מתרברבת במעשה שהוא לא הוגן כלפי שאר הנוסעים. אז בצד של מי אתם?

מה דעתכם?

מה הבעיה לפרגן, אנשים צרי עין
חוצפה! כולם צריכים לקבל את אותו היחס
8320 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully