וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נחה: עדי בוזגלו עלתה לרכבת הרים עם בתה בת ה-11 חודשים

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 11:18

כוכבת הריאליטי העלתה סטורי בו היא נראית על רכבת הרים עם בתה, שתחגוג שנה בחודש הבא. הסרטון המזעזע נמחק בהקדם, אבל האינטרנט זוכר הכל. וואלה! סלבס המועצה לשלום הילד

עדי בוזגלו/אינסטגרם

מסתמן שבני משפחת בוזגלו הפכו למחוללי השערוריות הרשמיים של מדינת ישראל, ומי שעומדת בראשם היא עדי בוזגלו, שמתחזקת חשבון אינסטגרם שלא מפסיק להפתיע אותנו, ולא תמיד בקטע טוב.

הסקנדל הנוכחי כולל את בוזגלו עצמה וריין, בתם בת ה-11 חודשים שלה ושל אסי בוזגלו. בסוף השבוע האחרון עדי העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא וריין הקטנה נוסעות ברכבת הרים. התינוקת הקטנה נראית מבולבלת ומפוחדת, ובוזגלו אוחזת אותה בזרועותיה.

קראו עוד:
כבר לא שלישייה: בת הזוג של אוהב בוזגלו נפרדה ממנו
בזמן ששהה בחו"ל: המסעדה של אסי בוזגלו נפרצה

אסי ועדי בוזגלו. אור גפן,
כמובן. עדי ואסי בוזגלו/אור גפן

הסרטון הבעייתי הוסר מהרשת עד מהרה, כי בוזגלו צפתה, ככל הנראה, את התגובות הזועמות שהיא תקבל על הבחירה שלה. למרבה המזל, דברים אף פעם לא באמת נמחקים מהרשת, וצילומי מסך של הנסיעה הציפו את הרשתות החברתיות.

בקיץ האחרון בני המשפחה נסעו לחו"ל, ועדי העלתה שורה של סטוריז מהם השתמע שעיכבו את כל הנוסעים כיוון שהם איחרו לטיסה. מקורבים סיפרו שהסטורי שלה לא היה מדויק - בלשון המעטה: "הטיסה התעכבה גם כך, והיו עוד נוסעים שאיחרו ולא רק משפחת בוזגלו. הם לא זכו ליחס מיוחד, הסטורי הזה גרם ליותר נזק מתועלת".

וואלה! סלבס לא צריכה לעלות על רכבת הרים, היא פשוט חיה את חייה ומקבלת בחילה מכורח המציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully