וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא שלישייה: בת הזוג של אוהד בוזגלו נפרדה ממנו

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 20:11

אלכסה, שניהלה מערכת יחסים עם יוצא הריאליטי, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא לא מנהלת עמו מערכת יחסים: "יצאתי מהמשוואה הזו לפני שבועיים". וואלה! סלבס מונוגמנית

אוהד בוזגלו יום הולדת אודליה סוויסה. אור גפן,
כבר לא. אוהד בוזגלו ואלכסה/אור גפן

בתחילת החודש אוהד בוזגלו חשף בחשבון האינסטגרם שלו שהוא מאוהב בשתי נשים. את הפוסט שכתב, חתם בוזגלו במשפט "האם שתי נשים יכולות להיות שני בתים ויציבות? ימים יגידו. אני אוהב את שתיהן ושתיהן אוהבות אותי".

מי שפחות התלהבה מהראיון היא אלכסה, בת הזוג של בוזגלו שהייתה בתמונה הרבה לפני מריה, עמה בילה בסוף השבוע האחרון. הערב (ב') כתבה אלכסה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא כבר לא מנהלת מערכת יחסים עם בוזגלו.

"חבריי היקרים , פונה אליכם בצורה מאוד יפה ומכבדת. אני מבקשת מכם לא לשלוח לי תמונות/פוסטים/כתבות/כל דבר שקשור לנושא המדובר. יצאתי מהמשוואה הזו לפני שבועיים. אני לא נמצאת בה, לא חלק ממנה ולא מעוניינת לראות, לשמוע או לדון בזה. מודה לכם על הדאגה לבריאות הנפש שלי, אני צריכה רק שקט. מודה על ההבנה".

עם זאת, מקורבים לבוזגלו ואלכסה סיפרו לוואלה! סלבס שהאמת מאחורי המילים המנומסות מורכבת וכואבת. "היא ממש לא אהבה ולא אישרה את היציאה מהארון של הקשר המשולש ולא היתה שלמה איתו", סיפר המקורב והוסיף "היא בכלל לא רצתה שהדבר הזה יצא, ואוהד לא קיבל את אישורה לצאת עם זה".

אוהד בוזגלו מסר בתגובה: "לפני חודש וחצי אני ומריה התאהבנו כאשר בילינו באילת. במשך חודש ויותר אלכסה היתה חלק מהסיטואציה בצורה מלאה, וידעה ממני בדיוק מה אני מרגיש כלפי מריה ומה אני מרגיש אליה. ניסינו ביחד למצוא דרך שנוכל להמשיך להיות ביחד. מהיום שהעליתי את הפוסט המדובר, אלכסה החליטה לקחת צעד אחורה ולהתרחק. אני מאוד מכבד אותה ואת רצונה.

היא בחרה שלא להגיע להשקות ולא לקחת חלק בראיונות ומעדיפה לשמור על פרטיותה. מלכתחילה אמרתי שאין לדעת מה יוליד יום והאם זה יסתדר, וכך אני אומר גם היום. אני אוהב שתי נשים והן אותי נקודה. לא אמרתי שאנחנו חיים באושר ועושר עד עצם היום ההוא. יש כאן רגשות ואנשים ונמצא את הדרך להסתדר לכאן או לכאן".

וואלה! סלבס מוכנה לעשות שלישייה רק עם צנצנת נוטלה וחבילת מלאווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully