וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בוזגלו: "אני מאוהב בשתי נשים"

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 21:10

יוצא הריאליטי חשף בחשבון האינסטגרם שלו שהוא מאוהב בשתי נשים שונות ומנהל מערכות יחסים במקביל. אז איך זה עובד? וואלה! סלבס שתיים הן ולא יודעות

שמו של יוצא הריאליטי אוהד בוזגלו שורבב לאינספור שערוריות, ונראה שבכל פעם שנהיה קצת שקט בגזרתו, הוא דואג לייצר אחת חדשה. הערב (ד') כתב בוזגלו בחשבון האינסטגרם שלו שהוא חולק את חייו (ומיטתו) עם שתי נשים.

"אני מאוהב בשתי נשים. בענייני מערכות יחסים, אני תמיד שוחה בטבעיות. יש לי ים ניסיון עם נשים וניהלתי קשרים עמוקים יותר, פחות וגם מזדמנים. כיום אני מנוסה, אמיץ, כאשר כנות ואמיתיות הן נר לרגלי".

בוזגלו המשיך וסיפר על בת הזוג הראשונה שלו: "בשנים האחרונות יש לי אהבה לאישה אחת: אלכסה. היא אישה אחת למיליונים. יופי חיצוני מהמם, טוב לב, צניעות ועדינות של פעם בדור. הולכת איתי ולצידי באש ובמים, פשוט בחורה של פעם בדור. מבחינתה אני הגבר שלה - והיחיד".

אבל מה אתם יודעים, מתברר שאלכסה היא ממש לא האישה היחידה. "לפני כחודשיים הכרתי בחורה מהממת מהקריות, מריה בת ה-23. מהרגע שהכרנו, התאהבנו כמו נער ונערה על כל המשתמע מכך. לא משהו שגבר בן 40 חווה".

אז מה יקרה עכשיו בבית משפחת בוזגלו? טוב ששאלתם. "האם שתי נשים יכולות להיות שני בתים ויציבות? ימים יגידו. אני אוהב את שתיהן ושתיהן אוהבות אותי".

מי שסיכמה יפה את הסיפור היא פאני בר מוחא, גרושתו של בוזגלו, שכתבה "נגמרו הכוחות, אין יותר מילים, לי אין מה לעשות, לך אין אלוהים".

וואלה! סלבס ניהלה שתי מערכת יחסים עם שני אחים. בסוף היא בחרה בסבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully