וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין יותר טוב מזה": הפוסט הדביק של לורן סאנצ'ז לג'ף בזוס

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 13:57

העיתונאית זוכת פרס האמי, לורן סנצ'אז, העלתה פוסט דביק נוסף שמוקדש כולו לאהבה הלא נגמרת שלה לבן זוגה, המיליארד ומייסד אמאזון, גף בזוס. איך הגיבו הגולשים? וואלה! סלבס דביקי

שלב ירח הדבש בדרך כלל נמשך רק מספר חודשים, אבל אצל בני הזוג, העיתונאית זוכת פרס האמי לורן סאנצ'ז ומייסד אמזון, המיליארדר ג'ף בזוס, לא נראה שהוא עומד להיגמר בקרוב אפילו שהם יחד כבר חמש שנים.

היום (ה') העלתה סאנצ'ז פוסט מאוהב נוסף שמוקדש כולו למיליארדר: "אין דבר יותר טוב מלזכות לארוחת צהריים איתך בין פגישות", כתבה על תמונה שלהם עם הגב למצלמה כשהעיתונאית שמה את ידה בכיסו של בזוס בצורה שלא חלילה מסתירה את טבעת האירוסין הענקית שממוקמת על האצבע שלה.

גם הגולשים לא הצליחו לעמוד בהפגנת החיבה: "רק שני אייקונים, שהולכים ביחד... שום דבר מיוחד", כתבה מעריצה אחת. מעריצה נוספת ניצלה את הבמה למסר: "לכל המטומטמים שאומרים 'אף אחד לא ירצה אותך מגיל מסויים', הנה לורן סאנצ'ז עם הגבר העשיר בעולם, אל תתפשרו בנות", יותר העלבה ממחמאה אבל איך אומרים? הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות.

כאמור זאת לא הפעם הראשונה שהעיתונאית זוכת האמי מקדישה פוסט שלהם לאהבתה לבזוס. בפעם הקודמת זכינו לקבל תמונה של המיליארד ביציאה ממקור מים כשגופו חטוב ורטוב, כמובן שסאנצ'ז לא עמדה בפיתוי שהוא בן זוגה, וכתבה: "זאת רק אני או שחם בחוץ?".

וואלה! סלבס לא מבינה את ההתרגשות ממיליארדרים, אלא אם הם מוכנים לשים אותה בירושה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף בזוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully