וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכתה בלוטו: ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז מאורסים

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 9:23

אחרי חמש שנים ביחד ולא מעט שמועות סביב הזוגיות, המיליארדר ג'ף בזוס וחברתו לורן סאנצ'ז נצפו מבלים על יאכטה כשעל אצבעה של סאנצ'ז טבעת עם יהלום נוצץ במיוחד. וואלה! סלבס בלינג בלינג

ג'ף בזוס וארוסתו לורן סנצ׳ז במסיבת האוסקר של ואניטי פייר, 12 במרץ 2023. Lionel Hahn, GettyImages
ג'ף בזוס וארוסתו לורן סנצ׳ז במסיבת האוסקר של ואניטי פייר, 12 במרץ 2023/GettyImages, Lionel Hahn

אחרי לא מעט שמועות שהחלו עוד בשנת 2019, כעת נראה שהמאורע אכן התרחש, והאיש העשיר השלישי בעולם, הלוא הוא מייסד אמזון ג'ף בזוס, כרע ברך והציע נישואים לחברתו מזה חמש שנים, לורן סאנצז'.

על פי הדיווחים מעבר לים, ההצעה המרגשת התרחשה על היאכטה של בזוס, שהשווי שלה אם תהיתם הוא 500 מיליון דולר. את חרטום היאכטה המפוארת מעטרת דמותה של בתולת ים, שדומה מאוד לארוסתו החדשה של המיליארדר. ככה זה כשאתה שוחה בכסף, אפשר לעשות איתו לא מעט דברים משונים. השניים נצפו על ידי צלמי הפאפרצי כשהם מבלים על היאכטה המפוארת בדרום צרפת, לשם הם הגיעו כדי להשתתף בפסטיבל קאן.

בזוס (59) וסאנצז' (53) החלו לצאת ב-2018, אך שמרו על היחסים בדיסקרטיות עד השלמת הגירושים של בזוס מאשתו ואם ארבעת ילדיו מקנזי סקוט, בגירושים שהוכתרו כ"היקרים בעולם". כמה יקרים? 35 מיליארד דולר, וזאת בנוסף ל-4% ממניות אמזון שנשארו בידיה. השניים היו נשואים במשך25 שנים ועל פי השמועות, הסיבה לגירושים הייתה הרומן שניהל המיליארדר עם סאנצ'ז.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף בזוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully