וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק צוקרברג: ג'ף בזוס משיק מראה שרירי

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 12:19

אחרי מארק צוקרברג, ניכר כבר שהטרנד החדש של הקיץ הוא גברים עשירים וחטובים. הבא להציג גזרה לוהטת הוא המיליארדר ג'ף בזוס, שנהנה במיוחד בחופשה עם ארוסתו החדשה. וואלה! סלבס משבר אמצע החיים

אחרי הגירושים, הטיסה לחלל, רכישת הוושינגטון קומנדורס, והאירוסים לבת זוגו, לורן סאנצ'ז, נראה שהשלב הבא שעבר על המיליארדר, ג'ף בזוס (59), במשבר אמצע החיים שלו הוא דווקא ספורט. מאוד בנאלי בהתחשב בדברים הקודמים שעשה.

בפוסט מפרגן שהעלתה סאנצ'ז נראה ג'ף טובל במים כשהוא בנוי מתמיד עם שרירים נפוחים וכתפיים רחבות. בת הזוג הגאה כתבה על הפוסט: "זאת רק אני, או שחם בחוץ?", צר לנו לאכזב אבל כנראה החום זה ממשבר האקלים. אבל הוא עדיין חתיך!

בזוס הוא ממש לא המליארדר היחיד שהחליט להתחטב לקראת הקיץ, הוא נכנס למועדון שמעמדו נע בין אסקלוסיבי לבית משוגעים, יחד עם מייסד פייסבוק ובעל חברת מטא, מארק צוקרברג והבעלים החדש של טוויטר או בשמה החדש של הפלטפורמה - "X", אילון מאסק.

צוקרברג ומאסק, כזכור, אתגרו אחד את השני בקרב פיזי. הקרב כנראה יתקיים בשעה 15:00 אחרי בית הספר מאחורי אולם הספורט, כי זאת האווירה שהשניים נותנים סביב הריב המטופש הזה. אולי עדיף שיורידו מכנסיים ויבדקו למי יש יותר גדול פשוט?

וואלה! סלבס גם ניסתה להתחטב לקיץ אבל נרדמה בטעות על מיטת הפילאטיס.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף בזוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully