וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא מגניבה: מדונה בילתה במסיבת יום ההולדת הפרועה של בנה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 10:00

בנה של מלכת הפופ הבלתי מעורערת, דיוויד בנדה, חגג יום הולדת 18 יחד עם כל החברים כשחלקם בלבוש מאוד מינימלי. אבל מי שגנבה את ההצגה הייתה בכלל אמא שלו, מדונה. וואלה! סלבס מילף

מכירים את זה שאתם חוגגים יום הולדת 18 והאטצרקציה המרכזית של מסיבת יום ההולדת היא אמא שלכם? לא? כנראה שאתם לא הבן של הכוכבת מדונה, דיוויד בנדה. כי לא רק שאמא שלו הייתה במסיבת יום ההולדת שלו, אלא שהיא גם קרעה את הרחבה.

החגיגות התקיימו השבוע (ג') בניו יורק ב- The Fleur Room NYC Rooftop Lounge, מקורב שנכח באירוע סיפר ל- Page Six שהחגיגות התחילו בארוחת ערב מפוארת במתחם הגג של המקום והמשיכו למסיבת ריקודים בה הייתה הזמרת מסמר הערב.

היחסים של בנדה ואימו מאוד קרובים, רק בחודש שעבר נצפו השניים על ידי צלמי הפפראצי בשדה התעופה כשהם היו בדרך לחופשה משותפת, בזמן שהבן המסור מגן על הכוכבת מהאורות החזקים וההבזקים של המצלמות, וגם מכמות האנשים שהקיפה אותם.

הכוכבת החלה בתהליך החלמה בחודש יולי האחרון, אחרי שהיא הובהלה לבית חולים במצב מעורפל וללא הכרה בעקבות זיהום חיידקי חמור. הזיהום הוביל אותה לשהות מספר ימים שהרגישו כמו נצח בטיפול נמרץ. אחרי שחזרה לעצמה היא הוקירה תודה למשפחתה: "אהבה של משפחה וחברים היא התרופה הטובה ביותר. ראיתי בילדים צד שמעולם לא ראיתי לפני".

וואלה! סלבס נמצאת בנתק ממושך מאמא שלה רק כי נמאס לה לשמוע את השאלה "מתי תביאי לי נכדים???"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully