וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים של אימא: בנה של מדונה גונן עליה מפני צלמי פפראצי

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:53

מלכת הפופ שהתמודדה עם משבר רפואי לא פשוט, החליטה לקחת פסק זמן ולצאת לחופשה עם בנה בן ה-17 שלא הפסיק לתמוך בה. וואלה! סלבס אין אהבה בעולם

אחרי ששרדה משבר בריאותי לא פשוט, מדונה הבינה שאין זמן ראוי יותר ליציאה לחופשה מפנקת במיוחד, ועוד רגע לפני יום הולדתה ה- 65. מי שהתלווה אל הזמרת לחופשה הוא בנה, בן ה- 17, דיוויד בנדה.

מלכת הפופ ובנדה נצפו בשדה התעופה JFK בניו יורק אתמול (ד'), כששניהם נראים בריאים ובמצב רוח טוב, בזמן שבנה של הזמרת שם את ידו על הכתף שלה במחווה דואגת ומגוננת, הוא אפילו הרחיק לכת והסתיר את פניה מפני צלמי הפפראצי.

אפשר להבין את הרצון של בנדה לגונן על אמו: לפני חודשיים הזמרת הובהלה לבית חולים כשהיא מעורפלת הכרה בעקבות זיהום חיידקי חמור, שהוביל לשהות של מספר ימים בטיפול נמרץ. ההתמוטטות של מדונה גרמה לבני משפחתה לחשוש לעתידה של הכוכבת, ואפילו לדאוג מהנורא מכל.

בחודש שעבר, התייחסה מדונה למצבה: "אני בדרך להחלמה ואסירת תודה על כל הברכות בחיי. המחשבה הראשונה שלי כשהתעוררתי בבית החולים הייתה הילדים שלי. המחשבה השנייה שלי הייתה שלא רציתי לאכזב אף אחד שקנה ​​כרטיסים לסיבוב ההופעות שלי. גם לא רציתי לאכזב את האנשים שעבדו איתי",

הזמרת כבר צועדת לאט לאט בדרך לחיים הרגילים שלה, וכמובן שהיא ידעה שאין מקום טוב יותר לחזור לחיים מאשר הופעה של ביונסה, אליה הלכה עם בנותיה.

וואלה! סלבס הגיעה לשדה התעופה ונעצרה בבידוק הבטחוני עם 15 ק"ג של צבעי מאכל.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully