וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה אחרי האישפוז: "הבנתי כמה מזל יש לי שנשארתי בחיים"

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 12:26

לאחר שנמצאה בדירתה בניו יורק "במצב של חוסר תגובה" ואושפזה כתוצאה מכך, סנסציית הפופ כתבה ברכה מרגשת לילדיה והודתה על שנשארה בחיים: "תודה לכל המלאכים שלי שהגנו עליי ונתנו לי להישאר בחיים כדי לסיים את עבודתי". וואלה! סלבס מחזקת

לאחר ההתמוטטות והאשפוז בבית החולים, מלכת הפופ מדונה פרסמה אמש (א') בחשבון האינסטגרם שלה ברכה מרגשת לילדיה ובין היתר הודתה על שנשארה בחיים: "תודה לכל המלאכים שלי שהגנו עליי ונתנו לי להישאר בחיים כדי לסיים את עבודתי".

המוזיקאית בת ה-64 כתבה כי ילדיה היו שם בשבילה בתוך החרדה הבריאותית שפקדה אותה: "אהבה של משפחה וחברים היא התרופה הטובה ביותר. ראיתי בילדים צד שמעולם לא ראיתי לפני". לכוכבת הפופ שישה ילדים בהם לורדס (26), רוקו (22), דיוויד (17), מרסי (17), והתאומות סטלה ואסתרה (10).

עוד כתבה על מתנה שקיבלה מהסוכן הישראלי שלה גיא עוזרי, תמונת פולארויד שצולמה על ידי אנדי וורהול בה קית' הרינג לובש ג'קט עליו מצוירות פניו של מייקל ג'קסון: "אמן שנגע בכל כך הרבה חיים של אנשים כולל בחיים שלי. התייפחתי כשפתחתי את המתנה הזו כי הבנתי כמה מזל יש לי שנשארתי בחיים. זכיתי להכיר את האנשים האלה ועוד הרבה אחרים שגם הם נעלמו".

מדונה. Frazer Harrison, GettyImages
״הבנתי כמה מזל יש לי שנשארתי בחיים״/GettyImages, Frazer Harrison

לפני כחודש נודע על התמוטטותה של מדונה, שסבלה מזיהום חיידקי חמור שהוביל אותה לשהות במחלקה לטיפול נמרץ. מה שכנראה הגיע מהעובדה שהיא העבידה את עצמה עד קריסה בחזרות ובעבודה כדי להדביק את הקצב של הקולגות שלה. בשל מצבה הרפואי הכוכבת נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות שלה שתוכנן להתחיל ב- 15 ביולי.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully