וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן להסדרים: עורך הדין שמייצג את אשתו של דני מסטרסון מגיב על הגירושים

עודכן לאחרונה: 25.9.2023 / 19:01

סערה משפטית חדשה הגיעה אל האנס המורשע, השחקן דני מסטרסון, והיא הגירושים מאשתו ב- 12 השנים האחרונות, ביז'ו פיליפס. בין מסמך משפטי אחד לאחר, נחשפים פרטים חדשים ומעוררי מחלוקת על הסדרי המגורים של השניים. וואלה! סלבס כאן לא גרים בכיף

ביז'ו פיליפס ודני מסטרסון, 4 ביוני 2016. amie McCarthy, GettyImages
ידעה או לא? ביז'ו פיליפס ודני מסטרסון/GettyImages, amie McCarthy

אנשים רבים הופתעו אחרי שאשתו של האנס המורשע ושחקן "מופע שנות ה-70" דני מסטרסון, ביז'ו פיליפס, הגישה בקשה לגירושים. לא כי זה כל כך מופרך להתגרש מאנס, אלא אפילו מתבקש, אבל הסיבה שבגללה בקשת הגירושים תפסה אותנו לא מוכנים היא הדאגה והתמיכה של פיליפס במסטרסון לאורך כל המשפט.

כמעט מיד אחרי שהוגשו המסמכים, הם כבר הספיקו לדלוף לאתרי הרכילות מעבר לים וחדי העין שמו לב שנרשם בהם שבחמש השנים שקדמו להאשמות ומשפט האונס בו נמצא אשם, השחקן לא התגורר עם משפחתו.

עורך הדין של פיליפס שוחח עם Page Six ועשה קצת סדר בדברים. הוא סיפר שהסיבה שמסטרסון לא רשום כדייר בביתה של הלקוחה שלו ושל בתם פיאנה היא זמנית והוא "פשוט לא גר שם עכשיו", זאת אומרת בזמן שהוא נמצא בכלא. כשנשאל אם השחקן התגורר בביתם המשותף עד שהוא הלך לכלא, ענה עורך הדין: "כן, בוודאי שהוא היה גר שם עד אז".

גם מסמכי בית המשפט מאשרים את טענותיו של עורך הדין של בת הזוג לשעבר ומראים שבתם של מסטרסון ופיליפס התגוררה עם הוריה משנת 2014 ועד 2018 בהוליווד, ושהנכס עצמו נמכר בשנת 2021 בסכום של 6.2 מיליון דולר.

לפיליפס לקח פחות משבועיים מרגע קבלת גזר הדין ועד שהגישה את בקשת הגירושים הרשמית מהשחקן, שכאמור הפתיעה את כולם בעיקר כי היא הגיעה אחרי התמיכה המאוד פומבית שלה בשחקן לאורך כל המשפט נגדו, שבסופו נמצא אשם באונס ונידון לשלושים שנות מאסר.

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully