וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם דניאל אין לי קשר מזמן": רוסלנה רודינה פותחת

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 9:40

הדוגמנית רוסלנה רודינה חושפת את טיב הקשר שלה עם המשפיענית דניאל גרינברג, אחרי הקמאבק עם הזמר אייל גולן ונותנת את דעתה על החזרה של אב בנה לאקסית. וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

הסטורי של רוסלנה רודינה על אייל גולן ודניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
"זה כבר כזה מעיק"/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי סטוריז רבים וחופשות משותפות שהעלו סימני שאלה כולנו כססנו ציפורניים בציפייה להכרזה על הקאמבק של הזמר אייל גולן ואם שני ילדיו, המשפיענית דניאל גרינברג. מי שקיבלה הצפת הודעות על הנושא ועל הקשר שלה עם השניים היא אם בנו של גולן, הדוגמנית רוסלנה רודינה.

כשנשאלה בחשבון האינסטגרם שלה על טיב הקשר שלה עם גרינברג, עכשיו שהמשפיענית והזמר חזרו לקשר, ענתה רודינה: "תקשיבו אני יודעת שזה סופר מסקרן אבל באמת שזה כבר כזה מעיק כל השאלות על אייל ודניאל כאילו אני חייה איתם.

יש לי חיים משלי כבר המון שנים בנפרד ובזה אני מתעסקת. אני ואייל מגדלים את יאן ומתנהלים מצוין בכל מה שקשור אליו וכך זה יהיה תמיד. עם דניאל אין לי קשר מזמן, יאן יון לא תינוק שצריכים להיות כמה גורמים שמעורבים בזה.

יש לו אבא ויש לו אותי ואנחנו מתנהלים מול זה. אז כל מה שקשור לזוגיות שלהם ודברים שלא קשורים ליאן אין לי חלק בזה וגם האמת לא אמור להיות", הוסיפה הדוגמנית אימוג'י מחייך, "הילדים שלנו גדלים יחד והכי אוהבים וזה הכי חשוב".

בימים אלה נמצאת רודינה בזוגיות עם איתי פז, השניים התחתנו ביולי של 2021 ואחרי מסיבת רווקות מחרפנת במיקונוס בילו את ירח הדבש שלהם במרוקו. למרות שיהיה קשה למצוא זכר לזוגיות של השניים בחשבון האינסטגרם שלה, רודינה הבהירה כבר בעבר שיש דברים שהיא מעדיפה לשמור לעצמה והזוגיות שלה היא אחד מהם.

וואלה! סלבס לא צריכה להתמודד עם נשים לשעבר, היא דואגת להתחתן עם אלמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully