וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב חוזר הניגון: מיכל הקטנה נקלעה לדרמה נוספת בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 18:19

שוב הגיע הזמן הזה בחודש שבו מיכל הקטנה אורזת את המזוודות שלה ושל ששת ילדיה, וטסה לחופשה משפחתית בחוץ לארץ. אבל הפעם הם יצאו אל היעד כשאחד מבני המשפחה בולט בחסרונו בתמונות הקבוצתיות. וואלה! סלבס משפחה בהפרעה

מיכל הקטנה בשדה התעופה/אינסטגרם צילום מסך

וואלה! סלבס שמעה שחופשות עם ילדים לרוב לא באמת מרגישות כמו חופש, אלא כמו מבצע צבאי שבו מתקיימות אותן הדרמות והקשיים, רק על רקע נוף אחר. מי שאולי החופשות המשפחתיות שלה נראות קצת אחרת אם מתחשבים בכמות הפעמים בהן יצאו כולם יחד, היא כוכבת הילדים מיכל הקטנה.

גם הפעם הדרך לא עברה חלק מהוצאת הילדים מהבית ועד הגעתם לבית המלון ביעד הנבחר, וכוכבת הילדים נתקלה במהמורה רצינית בדרך, כשהגיעו לשדה התעופה בדובאי. למרות שכל הילדים והמזוודות הגיעו בשלום אל היעד, מה שהיה חסר זה אחת מתוך ארבע העגלות שנשלחו מישראל.

אכן מדובר בבעיה רצינית בעיקר עם ארבעה ילדים קטנטנים, כמות שאפילו שתי ידיים לא יכולות להכיל. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה הכוכבת על הדרמה, תוך כדי שהיא מנסה להרגיע את אחת מבנותיה, נאיה.

מיכל הקטנה והילדים בשדה. אינסטגרם, צילום מסך
איפה ניר?/צילום מסך, אינסטגרם

מעבר לדרמה הברורה בשדה, עולה השאלה האם התרחשה סערה נוספת מאחורי הקלעים בין כוכבת הילדים לאב ילדיה, ניר ויצמן. למרות שהשניים היו נראים קרובים רק לאחרונה, במהלך חגיגות ראש השנה עם המשפחה ועל אף המסרים הסותרים בחשבונות האינסטגרם של הכוכבת ובתה יולי ויצמן, נכון לעכשיו ניר לא נצפה עם המשפחה.

וואלה! סלבס טסה פעם לאילת אבל הסלוטייפ שהחזיק את כנפי המטוס לא היה חזק מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully