וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבר כזה בחיים לא קרה לי": מה קרה בחופשה של מיכל הקטנה?

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 21:39

כוכבת הילדים ארזה את עצמה וחמישה מתוך ששת ילדיה, ועלתה על המטוס לחופשה משפחתית רועשת במיוחד מעבר לים. אבל לפאדיחה המביכה שקרתה לה בחדר המלון היא לא ציפתה. וואלה! סלבס רום סרוויס

מיכל הקטנה ופאדיחת החופשה/צילום מסך/ אינסטגרם

כמו בכל שנה בחודשי הקיץ, נמל התעופה בן גוריון מתמלא בהמוני אנשים שרק מחפשים להמלט מהחום הכבד ולעלות על המטוס לכל מקום שהוא לא מדינת ישראל. חלקנו נאלצים לטוס לאותה חופשה מפנקת עם זאטוט אחד או יותר, וכך גם מיכל הקטנה שטסה ביחד עם חמישה מתוך ששת הילדים שלה אל חופשה באנטליה.

כוכבת הילדים טסה ללא בעלה ניר ויצמן, שרק לאחרונה פורסם על הגירושים שלהם אחרי 16 שנות נישואים. כשהגיעה לבית המלון, הנראה חלומי במיוחד עבור כל מי שעדיין לא עבר את גיל 12, עלתה בשמחה לחדרים שקיבלו ואז ציפתה לה ההפתעה המביכה.

"דבר כזה בחיים לא קרה לי", סיפרה ויצמן על הפאדיחה המשעשעת בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "קיבלנו מפתחות לחדר עם מספר חדר, ואני פותחת את החדר ויש שם אנשים. הם צועקים לי לצאת מהר החוצה ולסגור את הדלת. איזה בושות! אני בהלם! לא קרה לי דבר כזה בחיים. איזה בושות, אמאל'ה". אופסי.

למרות שהיא הייתה אחרי לא מעט שעות בדרכים, בתוספת דיילי ארוך בהמראה (ועוד עם 4 ילדים מתחת לגיל 6), נראה שהכוכבת לקחה את העניין די בקלות ובהומור. ואל דאגה, במהרה היא גם קיבלה מפתחות לחדרים החדשים.

וואלה! סלבס מוכנה לצאת לנופש רק אם מדובר במלון הכל כלול, עם בופה ורום סרוויס שפתוחים 24 שעות ביממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully