וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד אחרי ההופעה בפארק: נועה קירל תתאחד עם דניאל פרץ בגרמניה

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 12:21

הזמרת נמצאת עכשיו בהכנות אחרונות לקראת מופע הענק הראשון מתוך שניים שהיא מעלה הערב בפארק הירקון, אבל אורח אחד חשוב במיוחד ייאלץ להעדר מהאירוע המרגש. אבל אל דאגה, לאחר שתסתיים ההופעה השנייה, הזמרת מתכננת לטוס אל בן הזוג בגרמנייה. וואלה! סלבס פרסום ראשון

נועה קירל מופיעה בגמר "האח הגדול"/רשת 13

אם במקרה יש לכם תכניות להגיע לאזור פארק הירקון היום בערב (ה') או במוצאי שבת, זה הזמן לתכנן מסלול מחדש, אלא אם יש בידיכם כרטיס לאחת מהופעות הענק של נועה קירל, כמובן. הזמרת תעמוד הערב ובמוצאי שבת על הבמה בגני יהושוע מול מאות אלפי מעריצים, אבל אורח אחד מיוחד יהיה חסר בקהל.

האורח המדובר הוא כמובן בן הזוג החדש של קירל, שוער באיירן מינכן דניאל פרץ, שלא יכל להגיע ולצפות בבת הזוג שלו כובשת (שוב) את הבמה בפארק, אבל אל דאגה. לוואלה! סלבס נודע כי מיד אחרי ההופעה האחרונה, הזמרת תעלה על המטוס ביום ראשון בבוקר, רגע לפני כניסת יום הכיפורים, ותתאחד עם בן זוגה בגרמניה שם יעבירו ביחד את שעות הצום.

המנוחה והחופשה הזו יגיעו כנראה בול בזמן עבור נועה, שעל פי השמועות הולכת להרים מופע ברמה שטרם נראתה בישראל, וכל זאת לעיני כ-65 אלף איש שהולכים להגיע לכל אחת מההופעות, שעבור כל אחת מהן נרכשו כל הכרטיסים שהוצעו למכירה.

נועה קירל עם דניאל פרץ שוערה החדש של באיירן מינכן. האינסטגרם של דניאל פרץ, צילום מסך
הרבה יותר קל לצום ביחד/צילום מסך, האינסטגרם של דניאל פרץ

כזכור, הזוגיות בין קירל לפרץ פורסמה לראשונה בחודש יולי, ממש לפני כחודשיים, שלושה שבועות בלבד אחרי הפרידה של הזמרת ובן זוגה הקודם, הדוגמן תומר הכהן אחרי שנה וחצי של זוגיות. תחילה הזמרת הכחישה את הידיעה, אבל לאחרונה החלה לספר יותר ויותר על הזוגיות בין השניים, זאת כמובן אחרי שהצטרפה אליו אל טקס החתימה בבאיירן מינכן.

וואלה! סלבס צריכה לצום הרבה יותר מפעם אחת בשנה כדי להצליח לכפר על כל החטאים שלה, ועל כן היא מראש אפילו לא מנסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully