וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל שמה סוף לשמועות: "אין לי חבר, מאוד אוהבת את תומר"

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 19:28

הכוכבת הצעירה מצאה זמן להצטלם לקמפיין חדש ובשיחה עם וואלה! סלבס חשפה את האמת מאחורי מערכת היחסים עם דניאל פרץ, הפרידה מתומר הכהן והמאבטח שמלווה אותה 24/7. קבלו את כל הג'וס

נועה קירל/מערכת וואלה!

כשמסתכלים על נועה קירל, קשה להאמין שגם לה יש 24 שעות ביממה. בזמן שאנשים ארציים צריכים לבחור בין קריירה, חיי חברה או תחביבים, נועה מצליחה לצלם קליפ תוך שהיא מהלכת על כנף של מטוס, עושה אימון פילאטיס, גיחה קצרה ללוס אנג'לס וחזרה והיי יש גם חבר חדש. ביממה, כן?

קירל הגיעה היום (ג') לצלם קמפיין חדש לשירות אל על פרוטקט, ובשיחה עם וואלה! סלבס עשתה סדר בשמועות שחרכו את המדינה בסוף השבוע האחרון, ועסקו בזוגיות טריה בינה ובין דניאל פרץ, פחות מחודש אחרי הפרידה מתומר הכהן.

"זה לא נכון. עברתי פרידה לא מזמן והכל טרי. הפרידה נעשתה בטוב, אני מאוד אוהבת את תומר הכל טרי וכבר ממהרים לקבוע עובדות ואין לי תשובות לתת לעצמי. אין עשן ואין אש, הכל טרי ומהיר. כשאני אדע מה אני עוברת ורוצה, כולם ידעו".

נועה קירל, דניאל פרץ. לירון מולדובן, מאור אלקסלסי, מערכת וואלה
פליז דונט סאק. נועה קירל ודניאל פרץ/מערכת וואלה, לירון מולדובן, מאור אלקסלסי

ואיך האקס הטרי הגיב לשמועות? יופי ששאלתם. "תומר ואני בקשר ואמרתי לו שאין לי חבר. הוא היה חלק מהחיים שלי, הוא יודע שישר מצמידים וכותבים עובדות. מיהרתי להסביר לו והוא מבין את זה, הוא היה איתי מלא זמן".

קירל הגיעה לצילומים מלווה במאבטח שמלווה אותה מסביב לשעון לאחרונה: "אני לא נכנסת לזה, אבל ברוך השם הכל בסדר. אמנים לוקחים אבטחה לתקופות מסוימות, אני מכירה הרבה. היה לי מאבטח במסגרות מסוימות, אבל לאמנים יש חיים הזויים. אני מרגישה הכי בטוחה".

אז מי יהיה השכן שהוא גם אקס בבית החדש ולמה היא עדיין לא מעכלת את האירוויזיון? צפו בוידאו המלא בראש הכתבה!

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully