וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה נבדל? הרשת נרגשת מנועה קירל ודניאל פרץ

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 10:38

הכוכבת הצעירה שמעולם לא אישרה את מערכת היחסים עם פרץ טסה עמו למינכן, והפכה לנושא הכי מדובר ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס גול עצמי

אם לא שהיתם בחלל החיצון בסוף השבוע האחרון, לא הייתם יכולים להתעלם מהקרנבל סביב השוער החתיך דניאל פרץ, שחתם בבאיירן מינכן. פרץ טס לביתו החדש ומי שליוותה אותו הייתה נועה קירל, היוניקורן המקומית שהפכה למושא סיקור מרכזי בגרמניה.

בישראל לא העריכו את המחווה של קירל, שלא אישרה את הזוגיות עם פרץ עד לרגע זה ממש. למעשה, בראיון שערכה עם וואלה! סלבס בתחילת החודש, סיפרה הכוכבת הצעירה שאין לה חבר והיא עדיין מאוד אוהבת את תומר הכהן.

רגע אחרי שפרץ העלה תמונה עם קירל לחשבון האינסטגרם שלו, גולשים רבים החלו לתהות ובעיקר לרדת על מערכת היחסים בין השניים.

בין שפע הציוצים בלטו גם תגובות הגולשים, שלא נשארו אדישים לזיווג: "אני רוצה לראות אותה מצטלמת ככה אם הוא היה חותם בעירוני טבריה" כתב גולש אחד, ואילו אחר תהה "אם היה חותם בבית"ר עילית, הייתה עושה את אותה תסרוקת?".

"אם זה לא בשביל יח"צ באירופה אחרי האירוויזיון, אני מתחילה לקשקש ביצים עם הציפורניים כמו אתי מהאח הגדול", כתבה גולשת סקפטית ואחרת הוסיפה "אני מאוד אוהבת אותה, אבל אין שום סיכוי שזה לא בשביל הפרסום הבינלאומי. חבל בשבילה, היא כל כך יכולה להתפרסם בגדול לגמרי לבד".

לצד התגובות העוקצניות, היו מי שהביעו תמיכה בייצוא הכי טוב של ישראל מאז המצאת הטפטפת: "זכותה להסתובב עם מי וכמה שבא לה. רווקה בת 22, עובדת קשה כל הזמן. לא רק לגברים מותר להשתעשע, לא כל דייט הוא קשר רציני, הקשרים שלב תמיד ארוכים ורציניים והיא ילדה".

"לכל המצקצים פה שזה יח"צ, לי אישית אין בעיה עם זה אחרי שכולם רכבו עליה והתפרסמו בזכותה. גם לה מגיע קצת, לא? סתם בהומור, שתצא עם מי שבא לה יאללה תרפו ממנה כבר מתישים. מותר לה הכל".

וואלה! סלבס יצאה עם כדורגלן. כלומר, עם מחזיר הכדורים של הפועל מרמורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully