וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדו את זה: יובל מעתוק חושפת את ההודעות המזעזעות שהיא מקבלת

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:14

המנצחת הגדולה של האח הגדול חשפה בעמוד האינסטגרם שלה את ההודעות המחרידות שהיא ממשיכה לקבל מהצופים, שעדיין לא השלימו עם תוצאות הגמר ופנו למקומות נמוכים במיוחד. וואלה! סלבס אובדן פרופורציה

יובל מעתוק גמר האח הגדול/אמנון גולדמן, מערכת וואלה!

יתכן שתופתעו לגלות, אבל מתברר שיש אנשים עם שפע של זמן פנוי, שיעמום מצטבר או סתם שנאה יוקדת המבעבעת בתוכם, שבמקום לתעל את האנרגיות שלהם לתרגול נשימות או פיתוח תחביבים חדשים כמו קדרות או מקרמה, בוחרים להגיב לאנשים שהם לא מכירים תגובות אכזריות במיוחד.

אחרי ששלשום (ב') חשף המאפר ליאל קוצרי את ההודעות שהוא מקבל מאותם אנשים אכזריים ומשועממים, אתמול (ג') הצטרפה אליו גם הזוכה הגדולה, יובל מעתוק, שהעלתה לעמוד האינסטגרם את ההודעות המרושעות שהיא עצמה ממשיכה לקבל, שבוע אחרי שהסתיימה התכנית.

בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה כתבה מעתוק: "יש משהו שאני סוחבת איתי מהבוקר ואני רוצה לשתם אתכם. יש תגובות רעות, תמיד יהיו, אבל יש תגובות של רוע טהור כזה שאי אפשר לעבור עליו בשתיקה מבחינתי. אני מצרפת לכם מקבץ תגובות ממישהי אחת דרך אגב לא הגיבה מבדוי, היא הגיבה מהפרופיל האמיתי שלה והעלתה סטורי עם תמונה שלי מהפרופיל האמיתי שלה".

הסטורי של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
איך אפשר להעליב כזו בחורה?/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות הרעות שיובל מעתוק מקבלת. אינסטגרם, צילום מסך
איבדו את זה לגמרי/צילום מסך, אינסטגרם

"התגובות שהיא הגיבה מזכירות לי שהזכייה והגביע שלי הוא גם של קובי ושעשיתי את זה למענו. אני משתפת את הרוע הזה כי אני רוצה להעלות שוב את המודעות שפיגור ואוטיסט זה לא קללה. אהבת חינם", כתבה המנצחת והזכירה שוב את המסר החשוב שהוביל אותה לאורך התכנית, כאחות לאדם עם צרכים מיוחדים.

בסטוריז שלאחר מכן העלתה מעתוק צילומי מסך של אותן התגובות, קללות והודעות נאצה עם שלל "איחולים וברכות" כדוגמת: "תחנקי את וההומו השמן שלך יא מכוערת, יא מסריחה יא עציץ. הלוואי הכסף שלך ילך על סמים ודברים רעים". ושוב, לא מדובר בגדול אויבנו שזוכה לתגובות האלו, אלא בסך הכל למי שניצחה בתכנית ריאלטי ולצופים מאוכזבים שאיבדו את עצמם ואת הפרופורציות שלהם לדעת והחליטו לרדת למקומות נמוכים והזויים במיוחד.

וואלה! סלבס מריחה כל בוקר פרח באך, רגע לפני שהיא יוצאת אל סדנת השליטה בעצבים שהיא לוקחת מדי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully