וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני נגעל ועצוב לי": ליאל קוצרי מגיב לתגובות הרעות שהוא מקבל

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 15:32

המאפר ומסרק הכלות שהיה אחד מהמתמודדים הבולטים במהלך העונה האחרונה של האח הגדול עלה למתקפה בחשבון האינסטגרם שלו, אחרי שמאס בהודעות הרעות ובקללות שהוא מקבל מאז שיצא מבית האח. וואלה! סלבס הגזמות ברמות

ליאל קוצרי על התגובות הרעות שהוא מקבל/צילום מסך אינסטגרם

קצת יותר משבוע עבר מאז שהסתיימה העונה של האח הגדול, אבל נראה שיש מי שעדיין לא משלים עם תוצאות הגמר או עם התנהלות הדיירים במהלך העונה ובוחר להמשיך ולתקוף את מי שהיו עד לאחרונה סגורים בבית האח. הדיירים לשעבר חזרו לחייהם ולרשתות החברתיות, ונאלצים להתמודד עם לא מעט ביקורת, שלא פעם עוברת את הגבול.

ליאל קוצרי, שהגיע למקום החמישי בגמר והיה אחד מהמתמודדים הבולטים במהלך העונה לאחר שנכנס אל הבית בכניסה השנייה, העלתה אתמול (ב') סטורי לעמוד האינסטגרם שלו ובו סיפר על התגובות המאוד לא נעימות, בלשון המעטה, שהוא חוטף ברשת מאז שיצא מהבית: "ידעתי כשאכנס אני אקבל המון ביקורת לטוב או לרע. אבל הדבר שהכי מטריף אותי, אני מקבל המון הודעות מגעילות, אבל מגעילות בקטע שעדיף שלא אשתף אותן".

"הכי מאכזב אותי שאת כל ההודעות המגעילות שאני מקבל ואת כל התגובות בפוסטים שאני מעלה, כל הקללות, וכל האיחולים, הן מנשים שהן בגיל של אמא שלי, סבתות. אני לא מאמין אפילו, לא מצליח לתפוס, איך נשים בגיל של אמא שלי, או של סבתא שלי או של דודות שלי יכולות לאחל לי מוות או מחלות, דברים נוראיים. זה בושה, זה פשוט בושה. אין לי בעיה לענות לאותן נשים, אבל אני באמת מתבייש להגיב לאותן נשים שיכולות להיות אמא שלי".

ליאל קוצרי חושף את ההודעות שהוא מקבל. אינסטגרם, צילום מסך
לא רגועה הגיברת/צילום מסך, אינסטגרם
ליאל קוצרי חושף את ההודעות שהוא מקבל. אינסטגרם, צילום מסך
עם הפה הזה אתן מנשקות את הילדים שלכן?!/צילום מסך, אינסטגרם

קוצרי המשיך וסיפר על אותם האנשים שכותבים לו את ההודעות המוגזמות, וחיבר את השיח האלים אל מקרי האלימות המחרידים בקרב בני נוער שעלו לאחרונה לכותרות: "איפה הילדים שלהן שרואים את התגובות של ההורים שלהם ולא אומרים להם, אתם מדברים על הדור הזה, על הילדים, על מה שקורה לאחרונה, ואתם ההורים מתנהגים ככה?! כולם נדהמים מהסרטונים המזעזעים שראינו של המכות של הילדים, אתם נדהמים ממה שהילדים עושים כשאתם הורים לילדים מקללים, מאחלים מוות בתגובות".

"הילדים שלכם רואים את זה, מה הגאווה פה? מה אתם מלמדים אותם? פשוט בושה וחרפה. אני נגעל ועצוב לי. אני קורא את התגובות האלה, לאחל כאלה איחולים? נגמרה התכנית תתקדמו הלאה! לא לעקוב אחריי! כל היפים והיפות שלא הפסיקו לקרוא לי ביריון כשהייתי בבית, תעשו שנייה בדק בית עם עצמכם ותקראו שוב את מה שאתם מאחלים לי ורושמים עליי בפוסטים. אל תתפלאו שזה הנוער בחוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully