וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרים את הגביע": הפגישה המרגשת של יובל מעתוק עם אחיה

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 10:24

יובל מעתוק, הזוכה הגדולה של האח הגדול, סוף סוף חזרה הביתה אחרי 104 ימים למשפחה המאושרת, לחברים המתרגשים ולאחיה התאום קובי בעל הצרכים המיוחדים. צפו בפגישה המרגשת של השניים. וואלה! סלבס מזילה דמעה

יובל מעתוק קובי מעתוק האח הגדול/אינסטגרם צילום מסך

תמיד מרגש לראות את יוצאי בית האח הגדול במפגש עם משפחותיהם בסיום השתתפותם, אבל משהו במפגש של יובל מעתוק, הזוכה הגדולה של העונה, עם אחיה התאום קובי מעתוק בעל הצרכים המיוחדים שנכנס ללב של כל המדינה אחרי שיובל סיפרה עליו לאורך העונה. הייתה מרגשת במיוחד והצליחה להזיז משהו אפילו בליבה הקר של וואלה! סלבס.

האח המסור לא הפסיק לעודד את אחותו לאורך העונה ולאחל לה לא פעם בסרטונים שעלו ברשתות החברתיות "להביא את הגביע". כמובן שהיא, בעזרת ההצבעה של עם ישראל, הצליחה להגשים את משאלתה, משאלת אחיה ומשאלת חשבון הבנק שלה אחרי שזכתה לא רק בפרס הגדול, אלא גם ב15 אלף שקלים נוספים יחד עם יענקי שהגיע למקום השלישי.

כשנפגשו, לא יכל קובי לעצור את הדמעות ויובל מיד דאגה להרגיע ולחבק: "אל תבכה חיים שלי תותי, אל תבכה באבי אל תבכה". למפגש המרגש דאגה מעתוק להביא גביע במיוחד: "קובי מה זה? תחזיק את הגביע קובי, תרים את הגביע!".

האח הגדול סתיו יובל מעתוק. רשת 13, צילום מסך
רגע לפני/צילום מסך, רשת 13

מעתוק קידמה העונה את המסר החשוב "אוטיסט זה לא קללה" ובמהלך כל העונה סיפרה על הקשר הקרוב שלה ושל אחיה בעל הצרכים המיוחדים, קשר שהצליח לגעת בלבבות של אנשים רבים. לא סתם אמר לה האח הגדול מספר פעמים, וגם במעמד הזכייה: "השיעור הגדול שקיבלת ממנו שהפך אותך לכל כך אכפתית, שהרחיב לך כל כך את הלב. כמה הוא בר מזל שיש לו אותך".

וואלה! סלבס זכתה בגביע לאחר שלקחה את המקום הראשון בתחרות אכילת ראשים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully