וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרגש: אחיה של יובל מעתוק מברך אותה ליום ההולדת

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 15:24

קובי מעתוק, אחיה התאום של יובל שנמצא על הרצף האוטיסטי, הכין ברכה מרגשת במיוחד לרגל יום ההולדת שהם חולקים. וואלה! סלבס ממחטות

קובי מעתוק מברך את יובל מעתוק ליום ההולדת/אינסטגרם. צילום מסך

לא חסרים תיאורים על הקשר המיוחד שנוצר בין תאומים שמבלים יחד מהרחם ועד בגרות כל חייהם, קשר כזה כמו שמתארת גם דיירת האח הגדול יובל מעתוק עם אחיה קובי.

היום (ב') שניהם חוגגים יום הולדת, אך לראשונה כל אחד מהם חוגג בנפרד, כיוון שיובל סגורה בבית האח. למרות הריחוק הפיזי שנוצר ביניהם, הם עדיין דאגו לברך אחד את השנייה בחשבון האינסטגרם של הדיירת שהמשפחה והחברים דואגים לתפעל.

כדי לחגוג ליובל, אחיה קובי שנמצא על הרצף האוטיסטי הכין בעזרתה של המשפחה האוהבת סרטון ברכה מרגש במיוחד: "ליובל אחותי האהובה" נכתב על פתק בתוספת של לב אדום, כשבזמן שהועברו הפתקים התאום המתרגש סיפר למצלמה שאחותו נמצאת בבית האח הגדול. הוא הוסיף: "אני מאחל לך מזל טוב, אין יום שאני לא צופה בך, אני גאה בך. בהצלחה בכל".

יום ההולדת של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
פעם ראשונה/צילום מסך, אינסטגרם

גם האחות המסורה דאגה להשאיר את התאום שלה עם ברכת יום הולדת שכתבה במיוחד בשבילו: "לקובי אחי התאום, פעם ראשונה שאנחנו לא ביחד ביום הולדת וזה מרגיש מוזר. אתחיל בזה שאברך אותך בבריאות איתנה ובשמחה ענקית ואמיתית בלב. תמשיך להפיץ אור לעולם, אני גאה להיות אחותך התאומה!".

את הברכה המרגשת חתמה עם תקווה לשנים הבאות: "אני מאחלת לנו ולכל המשפחה שלנו לחגוג יחד עוד שנים ארוכות, אני אוהבת אותך ומתגעגעת, אחותך".

וואלה! סלבס גנבה אתמול את עוגת יום ההולדת של בן אחותה, אלמוג.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully