וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר זומר מגיבה לתמונות העירום: "תמונה טבעית, אני לא מתנצלת"

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 9:18

הדוגמנית ההורסת בר זומר העלתה במהלך החג תמונת עירום בה הניקה את בתה הבכורה מילה. התגובות לא איחרו להגיע, והיא החליטה לא לשתוק מול כל המלעיזים: "תמונה טבעית מסיטואציה טבעית". וואלה! סלבס סתמו

הדוגמנית המתוקה בר זומר העלתה במהלך החג תמונה בה היא מניקה את בתה הבכורה מילה. לצד תגובות יפות על התמונה, היו מי שטרחו לציין שנשים נשואות לא צריכות להעלות תמונות חושפניות כאלה, ואת המשפט החביב על וואלה! סלבס שכולל את הביטו בת מלך ושאר קשקושים שאין להם מקום בשנת 2023.

אמש (ב') זומר החליטה להגיב לסערה בחשבון האינסטגרם שלה והעלתה שני סטוריז: "ראיתי את התיוגים שלכם ומכאן התגובה שלי. העלתי תמונה הכי טבעית מהסיטואציה הכי טבעית, בלי לחשוב אם ללחוץ שייר או לא. פשוט פרסמתי, ואני לא מתנצלת על זה. כל מה שאני רואה בתמונה הזו, הוא פלא הטבע שנקרא הנקה ואת הפלא שלי שנקראת מילה.

אני עפה על זה, עפה על ההנקה, עפה על החיבור שלי לזה וגם עפתי על התמונה. וכל השיח על העירום, עזבו שאני לא אבל נניח שכן. כל מי שבחר להגיב ולהתייחס לזה - מה ראיתם שאני לא?"

בר זומר. אינסטגרם, צילום מסך
בר זומר/צילום מסך, אינסטגרם
בר זומר. אינסטגרם, צילום מסך
בר זומר/צילום מסך, אינסטגרם

למרבה הצער, תגובות גולשים לא חדשות לזומר, שחטפה עוד לפני שבתה נולדה. הדוגמנית העלתה תמונות הריון מרהיבות שצילמה, וזכתה לכמה תגובות דוחות במיוחד. מצד שני, לא נראה שהן הזיזו לה יותר מדי והיא ממשיכה בשלה. אנחנו לגמרי בעד, למקרה שהיה למישהו ספק.

וואלה! סלבס לא הניקה את בתה הבכורה. אולי בגלל זה היא לא יודעת לגזור בקו ישר.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully