וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גועל נפש": בר זומר הצטלמה בעירום והרשת גועשת

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 16:09

הדוגמנית ההורסת חלקה בחשבון האינסטגרם שלה צילומי הריון מרהיבים שעשתה, אבל היו מי שניסו להשבית את השמחה. ספוילר: זה פחות עבד להם. וואלה! סלבס אלוהית

הדוגמנית ההורסת בר זומר ובעלה אביב יהפכו ממש בקרוב להורים בפעם הראשונה. כמו נשים רבות, גם זומר עשתה צילומי הריון כדי להנציח את התקופה המרגשת. במקרה שלה התוצאות עוצרות נשימה, אבל כמה גולשים ניסו להשבית את השמחה.

בר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה וכתבה "הפעם לא בא לי להעלות תמונה ולשים סמיילי של אפרוח, תינוקת או לב. בא לי לכתוב, בא לי לפרוק, בא לי לצעוק! לצרוח תודה. אני אסירת תודה על הדבר המופלא הזה שאני חווה. אני אסירת תודה על המסע שהגוף שלי עובר. אסירת תודה על הפלא שנמצא בתוכי.

מידי יום אני מוצאת את עצמי אומרת לאביב שאני מכורה. מכורה לתזוזות שלה, מכורה לבעיטות שלה. מכורה לאולטרסאונד שלה. אני כל כך שמחה שעשיתי את הצילומים האלו, שלעד יזכירו לי את התחושות שעוברות עלי עכשיו".

רוב התגובות פרגנו לזומר המהממת ולתמונות היפות, אולם היו מי שנתקעו בעבר ולא כל כך הבינו את הקונספט. "למה לא לשמור אינטמיות לעצמך, למה לפרסם לכול העולם? אני לא מבינה את זה", כתבה גולשת קנאית אחת ואילו אחרת הגיבה "ממש מעניין אותי שאת בהריון וערומה. נו באמת".

וואלה! סלבס מייחלת ליום בו נשים יפסיקו לשנוא נשים, אבל אז היא נזכרת שגם היא לא מתה על כמה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully