וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר זומר העלתה תמונת עירום והסתבכה: "מה זה החרא הזה, את אישה נשואה"

18.9.2023 / 8:00

הדוגמנית המתוקה בר זומר העלתה תמונת עירום בה היא מניקה את בתה הבכורה מילה, אולם לצד תגובות מפרגנות היו גולשים שהתקשו להכיל את הסיטואציה: "למה כולם צריכים לראות את זה? צמאת לייקים". וואלה! סלבס תתקדמו

מאז שהדוגמנית בר זומר ובעלה אביב כהן הפכו להורים, הם משתפים באינסטגרם את הרגעים היפים והפחות יפים של ההורות. במהלך החג, זומר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא מניקה את בתה וכתבה "ארוחת החג הראשונה של מילה. שנה טובה וחג שמח לכולם!".

בזמן שרוב התגובות היו חיוביות והרימו לזומר, היו מי שהתקשו להתמודד עם אישה מניקה בשנת 2023. "את מקסימה בעיני ואישה יפה, אבל לדעתי העירום היה מיותר" כתבה גולשת שהייתה עדינה יחסית לאחרים.

"אין בעיה תניקי, זו הבת שלך. אבל למה לשתף את זה ברשתות החברתיות? אני אוהבת לעקוב אחריך, לא בא לי להוריד את העוקב, אבל יש גבול. אני לא צריכה לדעת איך את מניקה, אותה קצת צניעות", כתבה אחרת. " מה זה החרא הזה?!", כתב אדון שנתקע בפיפטיז. "למה ככה אישה נשואה מניקה צריכה לעלות תמונה פה?". האדון צודק, ברור שאישה נשואה צריכה להסתתר בחדר אפל ולחשוב על מה שעשתה.

כאמור, לצד הגולשים הנוזפים היו כאלה שבחרו להסתכל על הצדדים החיוביים: "מהרגע שנהיית אמא את עוד יותר מושלמת וקשה לי עם זה", כתב עוקב מאוהב ואחרת הוסיפה "תמונה מהממת ומרגשת במיוחד".

תגובות גולשים לא חדשות לזומר, שחטפה עוד לפני שבתה נולדה. הדוגמנית העלתה תמונות הריון מרהיבות שצילמה, וזכתה לכמה תגובות דוחות במיוחד. מצד שני, לא נראה שהן הזיזו לה יותר מדי וזה משמח מאוד.

וואלה! סלבס העלתה תמונת עירום לאינסטגרם ונחסמה לצמיתות. זו הייתה הפרעה לסדר הציבורי.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully