וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילה לעכל: יובל מעתוק מסכמת את החוויה בבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 9:53

הזוכה הגדולה של העונה מתחילה להתאושש ולעכל את התקופה שעברה במשך 104 ימים בבית האח הגדול, ומסכמת בפוסט מרגש את החוויה והניצחון: "אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם!". וואלה! סלבס פודה את הצ'ק

יובל מעתוק גמר האח הגדול/אמנון גולדמן, מערכת וואלה!
יובל מעתוק גמר האח הגדול. מיכה לובטון,
וואלה, מרגשת/מיכה לובטון

בתחילת השבוע הסתיימה סוף סוף אחת מהעונות הכנראה יותר מתישות של האח הגדול. עונה שכולה סבבה סביב אותם הריבים שיצרה אותה הדמות, הסתיימה בניצחון הגדול של הדיירת הכי מתוקה בבית יובל מעתוק. למרות שיש מי שעדיין לא נרגע מהזכייה שלה, אבל מעתוק עצמה כבר כנראה מעכלת שהיא עשתה זאת בגדול.

אתמול (ד'), שלושה ימים אחרי הגמר, היא העלתה פוסט מרגש בו סיכמה את החוויה: "עם ישראל היקר, כשנכנסתי לבית האח הגדול דבר אחד עניין אותי- להעלות את המודעות לנושא 'אוטיסט זה לא קללה' וקבלת האחר", פתחה הזוכה בדבר שהיה קרוב לליבה כל העונה והוביל אותה במהלכה והמשיכה: "מההתחלה שיתפתי את דיירי הבית ואתכם, עם ישראל, בזה שאני אחות תאומה לקובי- ילד בעל צרכים מיוחדים. שיתפתי איך זה לחיות לצד אחי התאום, ממקום של גאווה. אתם עוצרים אותי ברחוב ומשתפים אותי שאתם יותר מודעים לנושא, שאתם גאים בכל המלאכים האלו, ואם יש לחלקכם בני משפחה בעלי מוגבלויות- אתם לא מתביישים בהם. זה שווה לי הרבה יותר מהזכייה!"

פוסט הסיכום של יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
ווינרית/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך שיתפה על נושא מרכזי אחר בו סיפרה במהלך העונה- היחס לו זכתה מגברים לאורך השנים והרצון שלה בזוגיות אמיתית ומכבדת: "נפלה בחלקי הזכות להיות הקול של אותן הנשים שחוו מקרים לא פשוטים עם גברים. מסתבר שהרבה מאיתנו, הנשים, חוו דברים דומים, והיום- בזכות המסע שעברתי בבית האח הגדול- אני מעריכה את עצמי יותר ויודעת שיש לי את הכוח לעזור לכן. כי אנחנו שוות!!"

הזוכה הגדולה הודתה בפוסט לכל אלו שעזרו לה להגשים את החלום להכנס לבית האח, אותו חלמה במשך 8 שנים: "מכאן חשוב לי להגיד- אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם!!!!", ולא שכחה כמובן להודות לכל מי שתמך והצביע לה: "עם ישראל, הגיע הזמן שלי להודות לכם על הכול, תודה שהכנסתם אותי לסלון בבית שלכם. תודה שתמכתם והצבעתם. פשוט תודה על אהבת חינם".

וואלה! סלבס מחזיקה כבר שנים בשיא של מכונת האגרופים בקניון. היא פשוט נשענה על שק האיגרוף.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully