וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגשמנו חלום": המחווה המרגשת של מאיה ורטהיימר לאביה המנוח

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 14:33

השחקנית ואושיית הרשת ערכה ביחד עם אחותה, הזמרת סיוון טלמור, מחווה מיוחדת לאביה המנוח איתן ורטהיימר שנפטר לפני כשנה וחצי. אבל הסיפור המרגש לא הסתיים כאן: "תקראו לי משוגעת אבל אני יודעת שזה הוא". וואלה! סלבס סימנים משמיים

מאיה ורטהיימר מתייחסת לזוגיות החדשה של אמא שלה/צילום מסך אינסטגרם

כשנה וחצי אחרי שאביה התעשיין איתן ורטהיימר הלך לעולמו בעקבות מחלה קשה, השחקנית והמגישה מאיה ורטהיימר ואחותה סיוון טלמור החליטו באופן ספונטני למדי לערוך לו מחווה מרגשת במיוחד.

השתיים הגיעו אתמול (ג') אל מכון קעקועים במה שהיה הפתעה עבור סיוון, ובמסגרת פעילות של חברה מסחרית שמאיה היא אחת מחברות הנבחרת שלה. השתיים החליטו על קעקוע משותף, שפרירית, כמזכרת לאיתן ז"ל: "אתמול אני וסיון הגשמנו חלום. החלטנו לקעקע את הסימן שלנו עם אבא, שפרירית. זו הייתה החלטה מאד ספונטנית שלא מתאימה, אין לי קעקועים גם מעולם לא היה וסיון הייתה איתי והחזיקה לי את היד והכל הרגיש נכון", כתבה ורטהיימר בפוסט שהעלתה.

במקביל, סיפרה הכוכבת בסטורי שלה על הפחד שלה ממחטים ועל כך שהייתה אמורה לעשות קעקוע אחר במשותף עם אמה ועם טלמור לזכר איתן, אך התחרטה ברגע האחרון. ההחלטה לעשות בכל זאת קעקוע הפתיעה לא רק אותה אלא גם את בעלה אסף זמיר, שניסה למנוע ממנה תחילה את ההחלטה הפזיזה.

הקעקוע שעשו מאיה ורטהיימר וסיוון טלמור לזכור של איתן ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
הקעקוע המרגש/צילום מסך, אינסטגרם
הקעקוע של מאיה ואסיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
סימן משמיים/צילום מסך, אינסטגרם

אבל המחווה המרגשת לא הסתיימה כאן, ולמעשה הגיעה לשיאה בהפתעה עוד יותר גדולה כשורטהיימר הגיעה הביתה ופגשה את הבת שלה אסיה: "תקראו לזה סימן, תקראו לזה אלוהים, תקראו לזה יקום אני לא יודעת. הגעתי הביתה ואני רואה על היד של אסיה שפרירית קטנה 'היא ביקשה לעצור בחנות ולעשות את הקעקוע הזה' הבייבסטר אומרת לי בעוד הלב שלי עוצר".

"לאסיה סיון ולי יש את אותו הקעקוע. את הסימן שלנו. זה לא היה מתואם ואף אחד לא ידע (אני נשבעת). עכשיו תקראו לי משוגעת, אבל אני יודעת אני יודעת שזה הוא". כתבה בפוסט המרגש, וצירפה תמונות של הקעקוע המשותף לצד הקעקוע שעשתה אסיה.

ורטהיימר שיתפה לא פעם בעבר את הגעגוע הגדול והחסרון שהיא חשה אחרי מותו של אביה. בחודש ינואר האחרון סיפרה על חוויה אחרת שחוותה וראתה בה כסימן ממנו, כשטיילה עם אסף ואסיה בסנטרל פארק ונתקלה בשפריריות ולאחר מכן בפול סיימון, שהיה האומן האהוב על איתן ז"ל: "אפשר להתפלסף על העניין, אבל אני ידעתי שזה אבא - זה הסימן שלו. לא סימן בנאלי, סימן יוצא מן הכלל שרק הוא יכול לחשוב עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully