וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר ספדה לאביה: "שונאת את העובדה שאסיה לא תכיר אותך"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 16:30

השחקנית ואושיית הרשת ספדה לאביה, איש העסקים והפילנתרופ איתן ורטהיימר, שהלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה והובא למנוחות: "התאמצת כדי לנגב לי את הדמעות". וואלה! סלבס דומעת

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
סוף עצוב. מאיה ורטהיימר ואביה איתן ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

איש העסקים והפילנתרופ איתן ורטהיימר הובא למנוחות היום (ג') בבית העלמין בקיסריה. בתו, השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר, ספדה לו וסיפרה על מערכת היחסים המיוחדת שהייתה ביניהם.

"אפשר ללמוד מהאירוע הזה שהחיים קצרים, אז תעשו את זה כמו שצריך. כשאתם אוהבים - אז תרקדו בכל הלב בסלון ותצבטו לאהובתכם בטוסיק בכל הזדמנות. מכירים את המשפט של מגנטים מהחתונות? מזכרת קטנה מאירוע גדול.

אני שונאת את העובדה שאסיה לא תכיר אותך. כשהיתה לי ירידת מים, היית כבר בהקרנות. ידעתי שאבא נחת אתמול מטיפולים באוסטריה וכל מה שאני רציתי זה שתהיה איתי, שאסיה תיוולד לזרועותיך כמו שאני נולדתי לזרועותיך. גם כשלא הצלחת להזיז אף שריר בגופך, התאמצת כדי לנגב לי את הדמעות. הבטחתי לך שאשמור על כולם ואני אעשה את הכל כדי לעמוד בהבטחתי. אבא, היית רוקסטאר והלכת רוקסטאר".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
אסיה וסבא איתן/צילום מסך, אינסטגרם

אביו של איתן, סטף בן ה-95, הגיע להלוויה כשהוא מלווה בשתי בנותיו אירית ורותי. המוזיקאית סיון טלמור, אחותה למחצה של ורטהיימר, ספדה גם היא לאיתן, אולם עצרה את דבריה לאחר שפרצה בבכי. אריאלה, אימן של השתיים ומי שהייתה אשתו של ורטהיימר למעלה משלושה עשורים, דיברה גם היא.

"איתן ביקש שלא תהיו עצובים. להיפך, הוא ביקש שתעשו מסיבה. הוא הספיק לעשות יותר ממה שהוא חלם, וזה ציטוט של המילים שלו. הוא היה איש של אדמה והוא היה איש של אנשים. אהובי, 32 שנים של ביחד. תודה על כל הרגעים, על קפה של בוקר מול הים, על הזיכרונות. השארת לי חור בלב בצורה שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאיה ורטהיימר איתן ורטהיימר סיון טלמור. אינסטגרם, צילום מסך
עשו כיף עד הסוף/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע שעבר העלתה מאיה סטורי בו כתבה שנקראה להגיע לארץ בדחיפות: "אז אני באה הביתה חזרה לארץ. אני הולכת לארגן את הכל די מהר וגם אסיה ואסף יצטרפו בימים הקרובים. כרגע הכל קורה מאוד מהר ומבולגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully