וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עצוב: הפרידה של מאיה ורטהיימר מאביה

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 10:08

השחקנית ואושיית הרשת שיתפה בחודשים האחרונים את המצב הרפואי המורכב עמו התמודד אביה, וחלקה עם עוקביה את הרגעים הקשים שעברו על בני משפחתה. וואלה! סלבס שבורת לב

אהבה חדשה | ריאיון עם מאיה ורטהיימר/רשת 13
מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
שבר גדול. מאיה ואיתן ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

איש העסקים איתן ורטהיימר הלך לעולמו הלילה (ב') ממחלה קשה. בתו, השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר חלקה פרטים אודות מצבו הבריאותי בחודשים האחרונים, ושיתפה את 480,000 העוקבים שלה בטלטלה הרגשית שהיא ויתר בני המשפחה עברו.

בחודש דצמבר העלתה ורטהיימר סטורי בו סיפרה שאחד מבני המשפחה מתמודד עם מצב בריאותי מורכב. היא לא ירדה לפרטים, אבל מדבריה ניתן היה להבין שמדובר בעניין רציני. "יש לנו עניינים של בריאות בבית. זה לא שלי ולכן לא אפרט. אני לא רוצה לשתף ואני לא רוצה שנדבר על זה וזה עניין שאני מדחיקה הרבה זמן כי. אז גם ההודעות של 'מה קורה עם...', זה גומר אותי כי פשוט אין לי חדשות טובות אף פעם. כל כך מקווה לנס שיבוא".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
איתן ואסיה הקטנה/צילום מסך, אינסטגרם

"הבל החן, שקר הסטורי. אני אוהבת להשתמש בהומור כשלפעמים כואב לי הלב. ההורים שלי אמרו לי שהצרות באות לבד, אז את החגיגות אנחנו צריכים ליצור. אני אגיד תודה לכל מי ששולח בריאות. שיהיה לנו שבוע טוב ומוצלח. זה גם השבוע האחרון שלי בארץ".

זמן קצר לאחר מכן מאיה ובתה אסיה עלו על מטוס לניו יורק והצטרפו לאסף זמיר, שמכהן כקונסול ישראל בעיר. המרחק הקשה על ורטהיימר, שהגיעה לביקור בארץ וסיפרה בריאיון על המרחק בצל המחלה של איתן.

"זה געגוע משוגע. הייתה לי נקודת שבירה ביום שישי הראשון שלי שם. זה מאוד מאוד קשה, זו חוויה קשה. אין לי מה להגיד. אולי המרחק הופך את הזמן יחד ליותר איכותי. לא סתם התעכבתי מאוד עם המעבר".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
סיטואציה לא פשוטה/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע שעבר העלתה מאיה סטורי בו כתבה "אז אני באה הביתה חזרה לארץ. אני הולכת לארגן את הכל די מהרוגם אסיה ואסף יצטרפו בימים הקרובים. כרגע הכל קורה מאוד מהר ומבולגן". ההגעה הדחופה של משפחת ורטהיימר-זמיר לארץ בהתראה קצרה רמזה על כך שהמצב הבריאותי של איתן הורע.

בשבוע החולף, ורטהיימר לא הופיעה הרבה ברשתות החברתיות והקפידה לבלות זמן איכות עם בני משפחתה. מאיה העלתה תמונה עם אימא שלה, אריאלה. "היום היה נורא ומזעזע ואין לי מילים, אבל הוא קיבל טוויסט לפרצוף! הוצאתי את אימא לערב בנות".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
זמן איכות/צילום מסך, אינסטגרם

ורטהיימר שיתפה מספר תמונות עם אביה בשלל בילויים משפחתיים ובזמן שבילה עם אסיה הקטנה. "סבא/אבא איתן. בתמונה הראשונה והשניה אפשר לראות שאולי זה אגואיסטי שאני מבקשת שתישאר פה כמה שאפשר בשבילי, אבל זה גם בשביל אסיה ובעזרת השם בשביל הילדים שהיו לי בעתיד (אמן אמן אמן!).

זה בגלל שהעולם שאני נולדתי אליו זה העולם שאתה הבסיס שלו וכך גם ביקשתי שתיהיה בלידה של אסיה כדי שגם היא תיוולד אלייך. כי העולם איתך אבא,הוא העולם הכי טוב שאני יכולה לבקש בשבילנו".

וואלה! סלבס משתתפת בצערם של בני המשפחה ושולחת חיבוק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully