וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה ורטהיימר: "תודה למי ששולח איחולי בריאות"

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 8:29

השחקנית ואושיית הרשת עוברת ימים לא פשוטים לאור התמודדות עם מצב רפואי מסובך שנוגע לאחד מבני משפחתה וחלקה סטורי נוגע ללב. וואלה! סלבס שולחת חיבוק

מאיה ורטהיימר איב סאן לורן. אביב חופי,
מחכה לנס. מאיה ורטהיימר/אביב חופי

מאיה ורטהיימר היא אחת הנשים המרימות ביותר באינסטגרם, אולם עוקביה שמו לב שהשבועות האחרונים היו קשים עבורה. בשבוע שעבר העלתה ורטהיימר סדרה של סטרונים לסטורי שלה, בהם היא בוכה ומספרת שאחד מבני משפחתה מתמודד עם בעיה רפואית, אולם לא הסבירה הרבה מעבר לכך.

"יש לנו עיניינים של בריאות בבית. זה לא שלי ולכן לא אפרט. אני לא רוצה לשתף ואני לא רוצה שנדבר על זה וזה עניין שאני מדחיקה הרבה זמן כי. אז גם ההודעות של 'מה קורה עם...', זה גומר אותי כי פשוט אין לי חדשות טובות אף פעם. כל כך מקווה לנס שיבוא".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

אמש (שבת) העלתה ורטהיימר סדרה של סטוריז מבית הוריה, שם בני המשפחה חגגו עם האב איתן וכמה מחבריו הקרובים, ביניהם עופרה שטראוס, זהבית כהן וליאורה עופר. האורחים נהנו מארוחת ערב כמו שרק אריאלה ורטהיימר יודעת להכין, הופעה של הצ'לנית מאיה בלזיצמן ומינגלינג עם אסיה הקטנה, שהופכת למסמר המסיבה בכל מקום בו היא נמצאת.

לאחר ששבה לביתה, העלתה ורטהיימר סדרה של סטוריז נוספים: "הבל החן, שקר הסטורי. אני אוהבת להשתמש בהומור כשלפעמים כואב לי הלב. ההורים שלי אמרו לי שהצרות באות לבד, אז את החגיגות אנחנו צריכים ליצור. אני אגיד תודה לכל מי ששולח בריאות. שיהיה לנו שבוע טוב ומוצלח. זה גם השבוע האחרון שלי בארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איתן ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
אסיה גונבת את ההצגה/צילום מסך, אינסטגרם
איתן ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
אל תפסיקו לחגוג!/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע הבא מאיה ואסיה הקטנה יעלו על מטוס לניו יורק, שם יתאחדו עם אסף זמיר, שמונה לקונסול ישראל בניו יורק. ורטהיימר, שמשפחתה והקריירה שלה יישארו בארץ, אמרה שתחיה על הקו של ארצות הברית-ישראל, כך שלא מדובר בפרידה של ממש ואנחנו נזכה לראות אותה בשלל הפקות ואירועים.

וואלה! סלבס לא יכולה להיכנס לארצות הברית לאחר שבביקור הקודם שלה גנבה את המתכון הסודי לגלידה בטעם קורנפלקס עם חלב של כריסטינה טוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully