וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני ידעתי שזה אבא": החוויה המצמררת של מאיה ורטהיימר

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 11:02

השחקנית ואושיית הרשת שאיבדה את אביה בחודש אפריל האחרון, שיתפה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה ובו פגשה את המוזיקאי האהוב על אביה, ששלח לה סימן מהעולם הבא. וואלה! סלבס צמרמורת

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
נוגע ללב. איתן, מאיה ואסיה/צילום מסך, אינסטגרם

איש העסקים איתן ורטהיימר, אביה של מאיה ורטהיימר, הלך לעולמו בחודש אפריל האחרון אחרי מאבק ממושך ואמיץ במחלת הסרטן. בחודשים שעברו מאז, מאיה שיתפה את העוקבים ברשתות החברתיות על הקושי, האבל והעצב הגדול עמו היא מתמודדת מאז האירוע המצער.

אמש (ד') היא החליטה לחלוק אירוע מרגש שקרה לה בזמן שטיילה בסנטרל פארק עם בעלה אסף זמיר ובתם המתוקה אסיה.

"היה לי ולאבא הסכם, שאם יש חיים אחרי המוות הוא שולח לי סימן. הוא צחק ונפנף אותי ואמר "מה, כזה פרפרים לבנים?". אמרתי לו שזה בנאלי ושאני סומכת עליו. צחקנו, וחודש וחצי אחרי אבא נפרד מאיתנו, צעיר מדי ומהר מדי למחלת הסרטן".

קראו עוד:
השגרירה: מה קרה כשמאיה ורטהיימר פגשה את ג'ו ביידן?
"מרגישה מאותגרת": מאיה ורטהיימר מדברת על האובדן והקושי

מאיה המשיכה וסיפרה על הימים שקדמו למותו של אביה: "בימים האחרונים שלנו יחד הוא לא הצליח לדבר, לכן הכנתי לו פליילסט עם כל האמנים האגדיים שהוא הכי אהב. פול סיימון וארט גרפונקל (ובעיקר פול) מנצחים על הרשימה.

באוגוסט האחרון, מספר ימים אחרי תאריך יום הולדתו של אבי, אסף אסיה ואני טיילנו בסנטרל פארק וכשהכל החשיך הבנתי שצריך לחזור הביתה, אבל לא הפסיקו לחוג סביבנו שפריריות באופן מוזר (אבא היה זה שלימד על שפריריות). אמרתי לאסף "אני מרגישה את אבא", והוא כרגיל צחק עלי.

ואז לפתע מול העיינים, איש בטרנינג אפור עם כובע עושה הליכת ערב עם אשתו, באמצע סנטרל פארק. אף אחד לא מזהה, הוא לבד, הכל חשוך וגם מה הסיכוי? מה הסיכוי שפול סיימון האגדי עושה הליכת ערב ואני פוגשת בו ככה במקרה? ובכן זה לא הגיוני. פול סיימון! פול! האמן שהוא הכי אהב! מול עייני!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ורטהיימר הנרגשת פנתה למוזיקאי האגדי וביקשה תמונה. הוא סירב, אבל לאחר שסיפרה לו על אביה הוא חזר בו, הסכים להצטלם ועצר לשוחח עם בני המשפחה על מוזיקה ועל ישראל.

"אפשר להתפלסף על העניין, אבל אני ידעתי שזה אבא - זה הסימן שלו. לא סימן בנאלי, סימן יוצא מן הכלל שרק הוא יכול לחשוב עליו".

וואלה! סלבס צריכה ערימות של טישו כרגע, וזה לא בגלל האלרגיה שלה לקרדית האבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully