וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגישה מאותגרת": מאיה ורטהיימר מדברת על האובדן והקושי

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 15:52

השחקנית, המנחה ואושיית הרשת הגיעה לאירוע מתוקשר וסיפרה על התקופה הלא פשוטה שעברה לאחר שאיבדה את אביה ואת סבתה באותו השבוע. אז מה הקל עליה ומתי תצטרף לאסיה ולאסף? וואלה! סלבס בייבי סטפס

מאיה ורטהיימר אהבה חדשה/מערכת וואלה!

מאיה ורטהיימר, אחת הנשים האנרגטיות והאהובות ביותר ברחבי הרשת, עברה חודש לא פשוט, בלשון המעטה. בתחילת אפריל אביה, איש העסקים והפילנתרופ איתן ורטהיימר הלך לעולמו. באותו שבוע, היא איבדה גם את סבתה.

ורטהיימר חלקה את הרגעים הכואבים בסטורי שלה, והבוקר (א') היא עלתה על אאוטפיט חגיגי, איפור וחיוך והגיעה להקרנה חגיגית של התכנית "אהבה חדשה" אותה היא מנחה. רגע לפני שהפרק התחיל, מאיה העניקה ריאיון קצר בו סיפרה על הדברים שעזרו לה לצלוח את התקופה האחרונה.

מאיה ורטהיימר. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
אהובה מאוד/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

"אני מרגישה טוב, וטוב להיות בעבודה. השגרה מקלה עלי מאוד באופן יחסי". ורטהיים תשהה בימים הקרובים בישראל, עד ה-30 של אביה. "זה נופל על יום הזיכרון. פחדתי שזה יצא על יום העצמאות כי פחות מתאים לי לנסוע באוטו ולשמוע פתאום 'חי, חי, חי'".

בהקרנה, שנערכה ב"דלאל" בנוה צדק נכחו גם דנה ודור, מריאנה וסרגיי ושני ומיכאל. אז למי מהבנות מאיה הכי התחברה ואיך היא הרגישה כאשר התנתקה מהרשתות החברתיות? צפו בריאיון המלא בראש הכתבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully