וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק שלח לחבריו תמונות של האקסית בניתוח קיסרי

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 13:20

לא צריך להיות גאון כדי להבין שהגבולות בחייו של איש העסקים המיליארדר אילון מאסק רופפים מאוד, ואולי אפילו לא קיימים. הפעם האקסית המיתולוגית שלו, המוזיקאית גריימס, טוענת שהוא צילם אותה במהלך ניתוח קיסרי ושלח לחבריו. וואלה! סלבס למה

אילון מאסק וגריימס, 10 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איח. גריימס ואילון מאסק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אם יש משהו שהמיליארדר ואיש העסקים אילון מאסק לא מצטיין בו, על פי עדויות רבות של אקסיות ועובדים לשעבר בחברות שלו, זה כבוד לבני אדם. הפעם, הגבול שנפרץ היה מול האקסית המיתולוגית, המוזיקאית גריימס ובואו נגיד שמדובר בתקרית חריגה אפילו אצל אדם כמו מאסק.

בזמן שגריימס הייתה עסוקה בהבאת הבן שלהם X בניתוח קיסרי, היה חשוב לאיש העסקים לתעד את המתרחש ללא ידיעתה. הוא צילם אותה ברגע האינטימי ושלח לא רק לחבריו, אלא גם למעגל המשותף הקרוב, לאחיה ולאבא שלה ללא הסכמתה.

סופר הצללים וולטר אייזקסון, שעקב אחרי המיליארד במשך שלוש שנים במטרה לכתוב את הביוגרפיה שלו, הוציא את הסיפור הזה לאור וסיפר שהמוזיקאית הייתה מזועזעת מהמעשה: "הוא היה פשוט חסר הבנה ללמה אני כועסת על מה שהוא עשה", סיפרה הזמרת לסופר הצללים.

זאת ממש לא החשיפה היחידה שנמצאה באוטוביוגרפיה של מנכ"ל SPACEX. רק השבוע גילינו שלמאסק וגריימס יש שלושה ילדים משותפים. הילד השלישי שהביאו לעולם בסתר, לא זכה לקבל שם של ציר כמו שני אחיו X ו-Y, אלא שם שנשמע של נבל מהיקום הקולנועי של מלחמה הכוכבים: טכנו מכניקוס.

ב-52 שנות חייו הספיק איש העסקים להביא לעולם לא פחות מ- 11 ילדים משלוש שנים שונות. לא נתון מפתיע מדי, בהתחשב בזה שאחד מהערכים שמובילים את מאסק היא האמונה שלו שיותר אנשים חכמים צריכים להביא לעולם ילדים. בעבר אפילו צייץ על כך שאנשים מטומטמים הם: "סכנה יותר גדולה מההתחממות הגלובלית".

וואלה! סלבס חולמת על סלפי בניתוח לקיצור קיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully