וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאף: אילון מאסק והאקסית הביאו בחשאי ילד משותף שלישי

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 12:56

מסתבר שהמיליארדר בן ה-52 חולק עם הזמרת גריימס בת ה-35 תינוק משותף שלישי. מדובר בילד ה-11 מתוך שרשרת ילדים סבוכה במיוחד וכמיטב המסורת, לרך הנולד יש שם ביזארי במיוחד. וואלה! סלבס בהצלחה

אילון מאסק מצפה להתחיל ניסויים בבני אדם בשבב המוח של Neuralink בעוד 6 חודשים/רויטרס

בשקט בשקט מתחת לאף המליארדר בן ה-52 אילון מאסק והאקסית שלו, הזמרת גריימס בת ה-35 הביאו לעולם בחשאי את התינוק השלישי שלהם, כשנה וחצי לאחר שנפרדו.

את הידיעה המרעישה חשף העיתונאי וולטר אייזקסון בספר ביוגרפי על מאסק שעומד לצאת בעוד יומיים. אמש (שבת) חשף העיתון New York Times את המידע המסעיר, אך הכל מתגמד אל מול בחירת השם של העולל.

שמו המטורלל של הילד השלישי המשותף הוא טכנו מכניקוס אך תוכלו לקרוא לו גם טאו. לא מדובר בפעם הראשונה בה הזוג בוחר שם משונה לפרי אהבתם: בעבר השניים החליטו לשנות את שמה של בתם כשנה לאחר שנולדה לשם - למה. לא, זו לא שאלה. זה באמת שמה של בתם. פירוש השם, אגב, לדברי גריימס הוא: "סקרנות, השאלה הנצחית וכאלה". שמה הקודם של הילדה היה לא פחות מסובך- Exa Dark Sideræl Musk, או בקיצור, אקסה. ואם תהיתן מהו שמו של הילד הנוסף בן השלוש אז מדובר ב- X Æ A-12, אבל אתם יכולים לקרוא לו רק X.

אילון מאסק עם גריימס. GettyImages
מה נסגר/GettyImages

מאסק וגריימס הפכו להורים משותפים בשנת 2020 עם בנם הבכור, לאחר מכן כשנולדה בתם המשותפת בחרו הזוג לשמור על לידתה בסוד וחשפו זאת בראיון לאתר Vanity Fair, בו הודתה גריימס כי השניים רוצים ילדים נוספים: "תמיד רצינו לפחות שלושה או ארבעה".

נוסף לשלושת הילדים המשותפים עם גריימס, למאסק יש ילדים נוספים מאשתו לשעבר, הסופרת ג'סטין וילסון. בשנה שעברה בתו הטרנסג'נדרית ויוויאן (19) חשפה כי ניתקה איתו את הקשר: "אני לא מעוניינת לחיות או להיות בקרבת אבי הביולוגי בשום אופן", הצהירה כשהגישה בקשה למשרד הרישום בקליפורניה על מנת לשנות את שמה ואת רישום זהותה המינית. הסיבה לכך לא ברורה ומאסק לא הגיב על כך. כחודש לפני לידת בתו השנייה עם גריימס, נולדו למאסק תאומים נוספים עם שיבון זיליס, שעבדה בתפקיד בכיר בחברת הבינה המלאכותית שלו.

וואלה! סלבס אוהבת את כל ילדיה, ריף הבן וריף הבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully