וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו ורבו: ההמלצה המוזרה של אילון מאסק לאנשים חכמים

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 12:32

למרות כל האזהרות על משבר עולמי, אילון מאסק ביקש מאנשים לעשות את ההפך מהמלצות מומחי האקלים ומפציר בכולם להביא יותר ילדים לעולם, אבל רק בתנאי אחד: שהם חכמים מספיק. וואלה! סלבס תרי"ג מצוות

אילון מאסק וגריימס, 10 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
און אנד אוף. גריימס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחד מתוך האיומים הרבים על כדור הארץ בתקופת חיינו הוא פיצוץ אוכלוסין. מצב בו דרישות של משאבים שונים של האוכלוסיה במדינות או בכדור הארץ בשלמותו, גדולות מכמות המשאבים הקיימים. למרות האזהרות מאפוקליפסה שכזאת, איש העסקים והמיליארדר אילון מאסק בחר דווקא לעודד ילודה, אבל רק בתנאי אחד.

המידע העסיסי הגיעו אל ה- New York Time שהצליחו לשים את ידם על ביוגרפיה מעניינת במיוחד של בכירה בחברת הבינה המלאכותית של מאסק: "הוא ממש רוצה שאנשים חכמים יביאו ילדים", סיפרה שיבון זיליס, איתה הביא לעולם איש העסקים תאומים.

זאת לא הפעם הראשונה בה נשמע דבר בסגנון מצידו של המיליארדר, עוד בשנה שעברה דאגה להפיץ את הבשורה גם לצבא המעריצים שלו: "עושה את כל יכולתי כדי לעזור למשבר תת האוכלוסין", צייץ לאחר לידת התאומים במה שהיה אז עוד טוויטר והיום כבר הפך ל- "X".

אילון מאסק מסמן X עם הידיים בהשקת מודל X של טסלה, פברואר 2012. Hason Merrit, GettyImages
ספק X ספק מחבק את עצמו/GettyImages, Hason Merrit

חודש לאחר מכן, כשהביא בסודיות לעולם את בנו השלישי עם המוזיקאית גריימס, הוא דאג להעלות שוב את הנושא, הפעם הוא נפנף את חוות הדעת הרבות של מומחים מכל העולם וכתב שלדעתו אנשים מטומטמים הם: "סכנה גדולה יותר לאנושות מאשר התחממות גלובלית".

וואלה! סלבס מתנגדת לכל סוג ילודה ללא הבדל דת גזע, מין ומנת משכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully