וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס חושפת: "זה הרגע בו ידעתי שהנישואים שלי נגמרו"

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 15:38

הכוכבת העלתה סדרת טיקטוק חדשה בה היא מספרת בפתיחות על ההתבגרות לאור הזרקורים, הרגעים החשובים בקריירה שלה וגם חושפת פרטים ממאחורי הקלעים. בין היתר, היא סיפרה גם על הרגע בו ידעה שהנישואים שלה ושל השחקן ליאם המסוורת' הסתיימו. וואלה! סלבס האנה מונטנה

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'. GettyImages
חבל, דווקא היו יפים ביחד/GettyImages

הזמרת והשחקנית מיילי סיירוס הוציאה השנה את האלבום המצליח שלה "Endless Summer Vacation" שלא מעט מהשירים בו הסתירו רמזים והתייחסויות למערכת היחסים שלה ושל השחקן ליאם המסוורת'. אבל הכוכבת לא עצרה שם, ובסדרת טיקטוק חדשה שבה היא מספרת על חייה פתחה סיירוס בגלוי על הנישואים של השניים וסיפרה על הרגע בו הבינה שהם הסתיימו.

בפרק שהעלתה השבוע הכוכבת לעמוד הטיקטוק שלה היא סיפרה על אותו הרגע בשנת 2019 כשהייתה בפסטיבל גלסטונברי, בו קיבלה את הארה וההבנה שהנישואים שלהם לא עובדים יותר: "(פסטיבל) גלסטונברי היה ביוני ואז התקבלה גם ההחלטה שהמחויבות שלי ושל ליאם לנישואים הייתה מתוך מקום של אהבה קודם כל, כי היינו יחד 10 שנים, אבל גם ממקום של טראומה וכדי לנסות להבנות מחדש מהר יותר ככל שיכולנו. היום של ההופעה היה היום שבו החלטתי שזה כבר לא יעבוד בחיים שלי, להיות במערכת היחסים הזו".

@mileycyrus

Used To Be Young (Series) - PART 37

♬ Used To Be Young - Miley Cyrus

סיירוס והמסוורת' היו יחדיו כאמור 10 שנים (לסירוגין) עד שהתחתנו בשנת 2018. שמונה חודשים בלבד אחר כך הודיעו השניים על הגירושים שלהם. זמן קצר אחר כך החלו לצוץ השמועות הרבות בנוגע למערכת היחסים של השניים, כולל טענות הדדיות לבגידות, שימוש בסמים וזוגיות רעילה וכואבת במיוחד.

השיר Flowers מתוך האלבום החדש שהפך במהרה לאחד מהשירים הויראליים ביותר יצא בתאריך 13 בינואר, יום הולדתו של המסוורת', ועל פי המעריצים הוא מלא ברמזים על הבגידות הרבות של השחקן. ואם זה לא מספיק, נטען גם כי הבית בו צולם הקליפ של השיר הוא אותו הבית בו השחקן בגד בסיירוס עם לא פחות מ-14 נשים שונות.

וואלה! סלבס כתבה עד היום יותר מ-40 שירי נקמה באקס שלה אותם היא שומרת נעולים במגירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully