וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פרחים: שיר הנקמה השני של מיילי סיירוס

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 14:23

מעריציה של הזמרת לא נרגעים מהאלבום החדש שלה וכעת משוכנעים שיש יותר משיר אחד שמתייחס לבגידות הרבות של האקס המפורסם. וואלה! סלבס טלנובלה בע"מ

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'. GettyImages
לא שכחה ולא סלחה/GettyImages

בחודש ינואר האחרון הוציאה הזמרת והשחקנית מיילי סיירוס את השיר Flowers, כחלק מהאלבום החדש שלה. מהרגע שהשיר יצא, המעריצים הנחושים החלו למצוא רמזים הקשורים, לטענתם, לאקס המפורסם של הכוכבת, ליאם המסוורת'. כעת עולה לכותרות שיר נוסף מהאלבום, שלטענת המעריצים קשור גם הוא אל האקס ובעיקר, אל הבגידות הרבות שלו.

"אתה מריח כמו בושם שלא רכשתי, עכשיו אני יודעת למה סגרת את הווילונות. אני לא יודעת עם מי אתה חושב שאתה מתעסק, תצא מהבית שלי", אלו רק חלק ממילות השיר "Muddy Feet", שהוא למעשה שיתוף פעולה בין סיירוס לבין סיה, הרצות ברחבי הרשת, כשכל אות ומשפט מנותחים על ידי המעריצים המחפשים את ההקשר הרחב מאחוריהן למערכת היחסים הסוערת בין סיירוס להמסוורת'.

"מיילי סיירוס אישרה שליאם המסוורת' בגד בה מספר פעמים בשיר החדש שלה", הגיב אחד המעריצים ואחר הוסיף: "איך לעזאזל מיילי נשארה עם ליאם כל כך הרבה זמו כשכל מה שהוא עשה זה לבגוד?! אני לא מבין". מעריציה של הזמרת טוענים להקשרים נוספים בין האלבום החדש שלה, Endless Summer Vacation, לבין מערכת היחסים עם השחקן, שנמשכה מעל לעשר שנים וכללה נישואים וגירושים מתוקשרים.


וואלה! סלבס אוהבת לשחק ב"מרגלית הבלשית", אבל רק בתנאי שיש פרס בצורת מזון על פתרון החידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully